Quote from Guest on 1 August 2012, 12:23Ångrade inlägget
Ångrade inlägget
Quote from Camilla Höög on 1 August 2012, 12:33Vardagsmotion är det jag gör till vardags, dvs. löpning, cykling, paddling etc. All motion gör jag till vardags så träningstypen "Vardagsmotion" är meningslös och personligen anser jag att den ska tas bort.
Vardagsmotion är det jag gör till vardags, dvs. löpning, cykling, paddling etc. All motion gör jag till vardags så träningstypen "Vardagsmotion" är meningslös och personligen anser jag att den ska tas bort.
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 12:34var bara nyfiken. men om man går till och från affären då osv vart ska det räknas in?
var bara nyfiken. men om man går till och från affären då osv vart ska det räknas in?
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 12:44Jag tycker nog att det är avsikten bakom som avgör om det är träning eller vardagsmotion. Vardagsmotion, gå i trappor, gå till bussen, handla etc är det jag gör för att jag måste. Träning är något jag gör för att det är roligt och för att jag vill bli bät
Jag tycker nog att det är avsikten bakom som avgör om det är träning eller vardagsmotion. Vardagsmotion, gå i trappor, gå till bussen, handla etc är det jag gör för att jag måste. Träning är något jag gör för att det är roligt och för att jag vill bli bät
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 12:44Det finns hur många träningsformer och varianter som helst, kan själv inte säga vad jag skulle lägga i meningen "cykling t o fr jobb" och "cykling transport". Ett annat exempel är att det både finns "F & S" och Friskis&Svettis". Det ligger nog i betraktar
Det finns hur många träningsformer och varianter som helst, kan själv inte säga vad jag skulle lägga i meningen "cykling t o fr jobb" och "cykling transport". Ett annat exempel är att det både finns "F & S" och Friskis&Svettis". Det ligger nog i betraktar
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 12:50Det måste ju givetvis vara Trädgårdsarbete, Camilla! Eller bygger du altanen i skogen? 😉
Det måste ju givetvis vara Trädgårdsarbete, Camilla! Eller bygger du altanen i skogen? 😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 12:56Det beror på i vilken fysisk form jag är i och hur mycket jag tränar för övrigt. Som träning brukar jag oftast definiera aktiviteter som jag byter om för att utföra.
Vardagsmotion skulle kunna vara om jag väljer att cykla till ett ställe som jag vanligtvi
Det beror på i vilken fysisk form jag är i och hur mycket jag tränar för övrigt. Som träning brukar jag oftast definiera aktiviteter som jag byter om för att utföra.
Vardagsmotion skulle kunna vara om jag väljer att cykla till ett ställe som jag vanligtvi
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 12:58Det var ju mest grävande på en skogstomt, tyckte det passade bäst 😀
Det var ju mest grävande på en skogstomt, tyckte det passade bäst 😀
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 12:59Det viktiga för mig är inte vad träningstypen heter här på Funbeat eller vad andra här använder sig av för kategorier utan hur min egna situation ser ut och vad jag behöver ha för koll.
Det viktiga för mig är inte vad träningstypen heter här på Funbeat eller vad andra här använder sig av för kategorier utan hur min egna situation ser ut och vad jag behöver ha för koll.
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 13:00AM: Precis!
Får jag träningsvärk av att gräva i rabatterna reggar jag det som träning om inte annat för att senare kunna gå tillbaka och se varför löpningen gick så dåligt 🙂
AM: Precis!
Får jag träningsvärk av att gräva i rabatterna reggar jag det som träning om inte annat för att senare kunna gå tillbaka och se varför löpningen gick så dåligt 🙂