Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 15:51Anneli Nilsson jag jämför mej INTE med nån
Jag kommer registrera kategorin vardagsmotion och i den kategorin kommer det vara städning, plocka i och ur diskmaskin, hänga tvätt bla. kanske låter konstigt, men det jag tycker sånt är viktigt att få med. eft
Anneli Nilsson jag jämför mej INTE med nån
Jag kommer registrera kategorin vardagsmotion och i den kategorin kommer det vara städning, plocka i och ur diskmaskin, hänga tvätt bla. kanske låter konstigt, men det jag tycker sånt är viktigt att få med. eft
Quote from Camilla Höög on 1 August 2012, 22:30Är matlagning motion? Om det ska hamna under någon aktivitet så är det väl "Övriga aktiviteter", dvs. matlagning är ju per definition inte någon motion.
Du får så klart rapportera hur du vill, men enligt det du skriver så tänker du rapportera allt du gör.
Är matlagning motion? Om det ska hamna under någon aktivitet så är det väl "Övriga aktiviteter", dvs. matlagning är ju per definition inte någon motion.
Du får så klart rapportera hur du vill, men enligt det du skriver så tänker du rapportera allt du gör.
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 22:37Registrera s-x för jag tycker det är okej vardagsmotion, eller egentligen den bästa möjliga. Förutsatt att det finns en partner som kan rega exakt densamma.
Jag önskar att jag tordes.
Registrera s-x för jag tycker det är okej vardagsmotion, eller egentligen den bästa möjliga. Förutsatt att det finns en partner som kan rega exakt densamma.
Jag önskar att jag tordes.
Quote from Elias Engqvist on 2 August 2012, 07:39Varför ska ni regga hela livet?
Varför ska ni regga hela livet?
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 08:31aja tar inte med det med matlagningen haha
aja tar inte med det med matlagningen haha
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 08:41Det gäller att göra statusuppdateringar.
Det gäller att göra statusuppdateringar.
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 08:41vad david? Jag skrev ju även att jag ångrade inlägget
vad david? Jag skrev ju även att jag ångrade inlägget
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 08:45och jag kommenterade Christers inlägg
och jag kommenterade Christers inlägg
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 08:47då vet jag FP David. går det på nått sätt att ta bort den här tråden? eftersom jag ångrade mej?
då vet jag FP David. går det på nått sätt att ta bort den här tråden? eftersom jag ångrade mej?
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 08:49Nope, det finns väl ingen anledning till det?!
Nope, det finns väl ingen anledning till det?!