Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 08:53JO eftersom jag kände att det vart fel så
JO eftersom jag kände att det vart fel så
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 08:56Fast då kommer många TS att ta bort trådar som inte har önskat utfall. Det är ju jobbigt att inte ha rätt.
Fast då kommer många TS att ta bort trådar som inte har önskat utfall. Det är ju jobbigt att inte ha rätt.
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 09:02jag sa bara att jag ångrade mitt inlägg om kategorin vardagsmotion för det blir för rörigt för mej att registrera. utan kommer enbart registrera promenaderna som är just nu och sen på sikt även träningen på Medley
jag sa bara att jag ångrade mitt inlägg om kategorin vardagsmotion för det blir för rörigt för mej att registrera. utan kommer enbart registrera promenaderna som är just nu och sen på sikt även träningen på Medley
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 09:23Med fler än 100 000 användare så kan man säkert anta att sättet folk använder Funbeat på varierar väldigt mycket från individ till individ. Det finns inget som säger vad som är rätt eller fel så länge som det funkar för den enskilde.
Diskussionen om vad
Med fler än 100 000 användare så kan man säkert anta att sättet folk använder Funbeat på varierar väldigt mycket från individ till individ. Det finns inget som säger vad som är rätt eller fel så länge som det funkar för den enskilde.
Diskussionen om vad
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 09:27Som sagt, tävlar man med varandra får man ställa upp regler för hur man registrerar, eller t o m acceptera att eftersom man ligger på olika nivåer så har man olika kriterier - det är på skoj! det är för att folk ska röra sig mer, och i det avseendet så sp
Som sagt, tävlar man med varandra får man ställa upp regler för hur man registrerar, eller t o m acceptera att eftersom man ligger på olika nivåer så har man olika kriterier - det är på skoj! det är för att folk ska röra sig mer, och i det avseendet så sp
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 09:28du har så rätt Mikael
du har så rätt Mikael
Quote from Elias Engqvist on 2 August 2012, 10:23Jo, kanske ska förtydliga. Mina inlägg handlar bara om vad jag tänker om mitt eget handlande. Inte om hur andra borde göra eller inte göra. Ibland förekommer ni andra som statister i mitt tänkande men det är inte personligt!
Jo, kanske ska förtydliga. Mina inlägg handlar bara om vad jag tänker om mitt eget handlande. Inte om hur andra borde göra eller inte göra. Ibland förekommer ni andra som statister i mitt tänkande men det är inte personligt!
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 11:05När träningen blir ett tvång, blir tiden minimal.
Kan va så..
När träningen blir ett tvång, blir tiden minimal.
Kan va så..
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 11:07skulle min träning vara ett tvång för mej skulle den inte bli av
skulle min träning vara ett tvång för mej skulle den inte bli av
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 12:11"skulle min träning vara ett tvång för mej skulle den inte bli av"
Logiskt felslut. Om A är tvingande så A. Exempelvis: om med nödvändighet Träning, så Träning. Det är endast om A är ett fritt val som icke-A kan vara fallet. Det vill säga: det är endast
"skulle min träning vara ett tvång för mej skulle den inte bli av"
Logiskt felslut. Om A är tvingande så A. Exempelvis: om med nödvändighet Träning, så Träning. Det är endast om A är ett fritt val som icke-A kan vara fallet. Det vill säga: det är endast