Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatVardagspromenader
You need to log in to create posts and topics.

Hur gör ni? Brukar ni registrera om ni tar en promenad till jobbet, eller hem till mamma eller dylikt?

Nej jag registerar då jag TRÄNAR!

Hoppsan...visste inte ens om att man kunde regga promenixar. Kanske kunde vara ett kul sätt att få igång Stina min så älskade hustru. Ja vi prommar ju ändå...men med regg så kanske det blir mera kontinuerligt å oftare liksom. Kul fråga och som vanligt vet

Eftersom jag är nybörjare på att röra på mig öht så reggar jag promenad. Om det känns som jag får motion av den. Mest bara för att se att jag faktiskt gjort något. Jag går flera promenader med vår hund per dag, men jag skriver in den längsta eller den sna

jag är mest ute och promenerar/joggar så det skriver jag ned här 🙂

Det är väl individuellt? Jag reggar allt som får upp min puls ordentligt i över 20minuter eller betyder något speciellt för träning. Därav ett par kortare fys- och stretchingpass. Man för ju dagboken för sin egen skull i de flesta fallen.
Hade man vägt 40

Hallå där Mr Shapiro. TRÄNAR kan väl vara individuellt eller..???? Var går gränsen...min/km???? En del går ju djävligt fort...framför allt hem från mamma å då för att inte tala om från jobbet....3,5 min/km.//Kjell.

Nej, inte jag heller. Däremot reggar jag power walks (i de få fall de förekommer), men då pratar vi om 8-minuterstempo. Vilket är snabbt för kortben. 🙂

I övrigt som Christer säger; jag reggar bara det jag tränar.

Kändes precis som om vi nyligen har gå

Kanske speciellt om mamma har bjudit på alldeles för mycket kaffe!

Ja Kjäll, jag kanske skulle skrivit "då jag gör det jag kallar TRÄNAR" så du skulle förstå vad jag menade.

Självklart är allt individuellt och jag antar att det var därför Tomas frågade.
Om nån vill veta vad jag menar med träna så är det bara att titta i