Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatVardagspromenader
You need to log in to create posts and topics.

Så en promenad hem till din mor borde reggas.

Ja, som Vansinne: 180km

Okey då Pia. Du kommer där tassande efter doggen som med sitt långa hår flaxar i motvinden medans du med din så förtjusande lilla toppstående lugg följer med på spänstiga å gracila steg. Vilken tavla. Å hastigheten då: 6 min /km....Bravo.//Kjell.

Ja jag har ju som vanligt inte hajat problemet i valören..?! När vi reggar finns det väl en "rullgardin" som säger vad vi kan regga....eller.? Nu djävlar ska jag gå in å regga å så hör jag av mig på torsdag.//Kjell.

Jag reggar de promenader där jag är ombytt till träningskläder och går i ett tempo där jag blir varm och svettig, där meningen är att röra på sig i något slags "motions"syfte. Ser det inte som ren träning, utan mer som ett komplement, som jag dock ändå vi

Eftersom frågan var om vi reggade promenad så är svaret nej. Promenad är vila och vila registrerar jag ej.

Apselut inte. Reggar bara träning. För mig är inte promenad träning, däremot kan det vara motion om det är tillräckligt ansträngande.

Vad andra reggar intresserar mig inte.

Snälla låt oss inte diskutera det här _igen_ finns nån epic massa sidor lång tråd om det nån mer stans.

men f.ö. rätta dig inte efter andra, registrera det du själv tycker passar för dig och din livsstil.

Tipsar om markera-som-ointressantknappen.

Jag reggar all fysisk ativitet som ger en medelpuls över 96 under minst en halvitimme oavsett om det är snöskottning, promenader, vedhuggning, springa från svärmor, frugan chefen eller vad det nu kan vara oavsett om jag är ombytt eller inte. Pulsklockan ä