Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:43Så en promenad hem till din mor borde reggas.
Så en promenad hem till din mor borde reggas.
Quote from Elias Engqvist on 13 January 2009, 22:46Ja, som Vansinne: 180km
Ja, som Vansinne: 180km
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:46Okey då Pia. Du kommer där tassande efter doggen som med sitt långa hår flaxar i motvinden medans du med din så förtjusande lilla toppstående lugg följer med på spänstiga å gracila steg. Vilken tavla. Å hastigheten då: 6 min /km....Bravo.//Kjell.
Okey då Pia. Du kommer där tassande efter doggen som med sitt långa hår flaxar i motvinden medans du med din så förtjusande lilla toppstående lugg följer med på spänstiga å gracila steg. Vilken tavla. Å hastigheten då: 6 min /km....Bravo.//Kjell.
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:50Ja jag har ju som vanligt inte hajat problemet i valören..?! När vi reggar finns det väl en "rullgardin" som säger vad vi kan regga....eller.? Nu djävlar ska jag gå in å regga å så hör jag av mig på torsdag.//Kjell.
Ja jag har ju som vanligt inte hajat problemet i valören..?! När vi reggar finns det väl en "rullgardin" som säger vad vi kan regga....eller.? Nu djävlar ska jag gå in å regga å så hör jag av mig på torsdag.//Kjell.
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:53Jag reggar de promenader där jag är ombytt till träningskläder och går i ett tempo där jag blir varm och svettig, där meningen är att röra på sig i något slags "motions"syfte. Ser det inte som ren träning, utan mer som ett komplement, som jag dock ändå vi
Jag reggar de promenader där jag är ombytt till träningskläder och går i ett tempo där jag blir varm och svettig, där meningen är att röra på sig i något slags "motions"syfte. Ser det inte som ren träning, utan mer som ett komplement, som jag dock ändå vi
Quote from Camilla Höög on 13 January 2009, 23:22Eftersom frågan var om vi reggade promenad så är svaret nej. Promenad är vila och vila registrerar jag ej.
Eftersom frågan var om vi reggade promenad så är svaret nej. Promenad är vila och vila registrerar jag ej.
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 23:55Apselut inte. Reggar bara träning. För mig är inte promenad träning, däremot kan det vara motion om det är tillräckligt ansträngande.
Vad andra reggar intresserar mig inte.
Apselut inte. Reggar bara träning. För mig är inte promenad träning, däremot kan det vara motion om det är tillräckligt ansträngande.
Vad andra reggar intresserar mig inte.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 00:33Snälla låt oss inte diskutera det här _igen_ finns nån epic massa sidor lång tråd om det nån mer stans.
men f.ö. rätta dig inte efter andra, registrera det du själv tycker passar för dig och din livsstil.
Snälla låt oss inte diskutera det här _igen_ finns nån epic massa sidor lång tråd om det nån mer stans.
men f.ö. rätta dig inte efter andra, registrera det du själv tycker passar för dig och din livsstil.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 00:36Tipsar om markera-som-ointressantknappen.
Tipsar om markera-som-ointressantknappen.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 09:55Jag reggar all fysisk ativitet som ger en medelpuls över 96 under minst en halvitimme oavsett om det är snöskottning, promenader, vedhuggning, springa från svärmor, frugan chefen eller vad det nu kan vara oavsett om jag är ombytt eller inte. Pulsklockan ä
Jag reggar all fysisk ativitet som ger en medelpuls över 96 under minst en halvitimme oavsett om det är snöskottning, promenader, vedhuggning, springa från svärmor, frugan chefen eller vad det nu kan vara oavsett om jag är ombytt eller inte. Pulsklockan ä