Quote from Guest on 13 January 2009, 22:08Hur gör ni? Brukar ni registrera om ni tar en promenad till jobbet, eller hem till mamma eller dylikt?
Hur gör ni? Brukar ni registrera om ni tar en promenad till jobbet, eller hem till mamma eller dylikt?
Quote from Elias Engqvist on 13 January 2009, 22:18Nej jag registerar då jag TRÄNAR!
Nej jag registerar då jag TRÄNAR!
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:21Hoppsan...visste inte ens om att man kunde regga promenixar. Kanske kunde vara ett kul sätt att få igång Stina min så älskade hustru. Ja vi prommar ju ändå...men med regg så kanske det blir mera kontinuerligt å oftare liksom. Kul fråga och som vanligt vet
Hoppsan...visste inte ens om att man kunde regga promenixar. Kanske kunde vara ett kul sätt att få igång Stina min så älskade hustru. Ja vi prommar ju ändå...men med regg så kanske det blir mera kontinuerligt å oftare liksom. Kul fråga och som vanligt vet
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:23Eftersom jag är nybörjare på att röra på mig öht så reggar jag promenad. Om det känns som jag får motion av den. Mest bara för att se att jag faktiskt gjort något. Jag går flera promenader med vår hund per dag, men jag skriver in den längsta eller den sna
Eftersom jag är nybörjare på att röra på mig öht så reggar jag promenad. Om det känns som jag får motion av den. Mest bara för att se att jag faktiskt gjort något. Jag går flera promenader med vår hund per dag, men jag skriver in den längsta eller den sna
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:23jag är mest ute och promenerar/joggar så det skriver jag ned här 🙂
jag är mest ute och promenerar/joggar så det skriver jag ned här 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:23Det är väl individuellt? Jag reggar allt som får upp min puls ordentligt i över 20minuter eller betyder något speciellt för träning. Därav ett par kortare fys- och stretchingpass. Man för ju dagboken för sin egen skull i de flesta fallen.
Hade man vägt 40
Det är väl individuellt? Jag reggar allt som får upp min puls ordentligt i över 20minuter eller betyder något speciellt för träning. Därav ett par kortare fys- och stretchingpass. Man för ju dagboken för sin egen skull i de flesta fallen.
Hade man vägt 40
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:24Hallå där Mr Shapiro. TRÄNAR kan väl vara individuellt eller..???? Var går gränsen...min/km???? En del går ju djävligt fort...framför allt hem från mamma å då för att inte tala om från jobbet....3,5 min/km.//Kjell.
Hallå där Mr Shapiro. TRÄNAR kan väl vara individuellt eller..???? Var går gränsen...min/km???? En del går ju djävligt fort...framför allt hem från mamma å då för att inte tala om från jobbet....3,5 min/km.//Kjell.
Quote from Catharina Brattlin on 13 January 2009, 22:26Nej, inte jag heller. Däremot reggar jag power walks (i de få fall de förekommer), men då pratar vi om 8-minuterstempo. Vilket är snabbt för kortben. 🙂
I övrigt som Christer säger; jag reggar bara det jag tränar.
Kändes precis som om vi nyligen har gå
Nej, inte jag heller. Däremot reggar jag power walks (i de få fall de förekommer), men då pratar vi om 8-minuterstempo. Vilket är snabbt för kortben. 🙂
I övrigt som Christer säger; jag reggar bara det jag tränar.
Kändes precis som om vi nyligen har gå
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:26Kanske speciellt om mamma har bjudit på alldeles för mycket kaffe!
Kanske speciellt om mamma har bjudit på alldeles för mycket kaffe!
Quote from Elias Engqvist on 13 January 2009, 22:30Ja Kjäll, jag kanske skulle skrivit "då jag gör det jag kallar TRÄNAR" så du skulle förstå vad jag menade.
Självklart är allt individuellt och jag antar att det var därför Tomas frågade.
Om nån vill veta vad jag menar med träna så är det bara att titta i
Ja Kjäll, jag kanske skulle skrivit "då jag gör det jag kallar TRÄNAR" så du skulle förstå vad jag menade.
Självklart är allt individuellt och jag antar att det var därför Tomas frågade.
Om nån vill veta vad jag menar med träna så är det bara att titta i