Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatVardagspromenader
You need to log in to create posts and topics.

När jag började på funbeat så tränade jag helt annorlunda och i början var det mycket promenader. Då var promenader en del i mitt viktminskningsmål och de fungerade alldeles utmärkt i det syftet. Registreringen medförde att jag rörde mer på mig.

Nu regga

Min powerwalk som gör mig svettig och höjer pulsen, minst 7 km/h, reggas. Däremot alla promenader med hunden kommer inte med.
M.a.o träning i träningskläder (finns övningar som höjer pulsen och gör dig svettig, finns inte med i listan. Räknas kanske som ö

Jag reggar promenader - dock inte om de är kortare än 20 minuter. Har då oftast varit ombytt och powerwalkat, men inte alltid.

Jag reggar också promenader. Inte alla eftersom jag går fasligt mycket men de där jag går längre sträckor istället för att åka kommunalt samt långpromenader.

Jag registrerar powerwalks men inte promenader. Och jag registrerar bara när jag tar ett medvetet beslut att ge mig ut och gå istället för att t ex titta på tv eller när jag går en längre sträcka istället för att ta tunnelbanan. Minst 30 minuter. Jag välj

Jag reggar de promenader som inte ingår i mitt dagliga promenerande, dvs till tåget, jobbet mm. Det vill säga när jag går för "gåendets" skull å inte för att transportera mig 🙂

Ja jag reggar ju bara typ när en "gångare skulle bli diskad" men jag har märkt ett fenomen med mig som kanske gäller andra oxå..vi ökar mängden liksom...ja bara av sig själv..å kanske för att vi ska regga??. Detta kommer mig att minnas ett bantningsprogra

Jag reggar promenader över 30 minuter just nu. Detta pga jag inte får springa osv just nu. Så nåt måste jag ju göra..

Om mina promenader är av längre karaktär och svettiga samt pulshöjande under längre tid så kanske jag reggar någon. Promenad är i allmänhet inte träning för mig eftersom jag ofta går till jobbet och har hund.

Har inte läst alla inlägg ännu men som nybörjare och träna upp från ett handikapp registrerar jag promenaderna till och från förskolan när grabben ska hämtas. Träning kan vara väldigt olika från person till person det beror på hur länge man hållit på och