Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:30Det här är nog en evig fråga på Funbeat. 🙂
Jag tror att det är olika för olika personer. För min egen del registrerar jag träning för att motivera mig själv till att träna de dagar det känns lite segt, då kan jag ju se i kalendern sedan hur snyggt det b
Det här är nog en evig fråga på Funbeat. 🙂
Jag tror att det är olika för olika personer. För min egen del registrerar jag träning för att motivera mig själv till att träna de dagar det känns lite segt, då kan jag ju se i kalendern sedan hur snyggt det b
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:31Hoppsan nu kommer svaren i olika följder eftersom man skriver som en kråka å andra skriver som skator..ehhhh. Pia låt hunden löpa ut och du äfvenledes efter densamma och med utslaget hår samt med ett brett leende på läpparna..Vilken bild?! Å så var det en
Hoppsan nu kommer svaren i olika följder eftersom man skriver som en kråka å andra skriver som skator..ehhhh. Pia låt hunden löpa ut och du äfvenledes efter densamma och med utslaget hår samt med ett brett leende på läpparna..Vilken bild?! Å så var det en
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:33Det är inte så att jag är ute efter någon slags regler på hur man ska göra, självklart får man registrera precis vad man vill.
Jag var mest nyfiken på hur det ser ut bland medlemmarna.
Det är inte så att jag är ute efter någon slags regler på hur man ska göra, självklart får man registrera precis vad man vill.
Jag var mest nyfiken på hur det ser ut bland medlemmarna.
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:33Jag och ett par kompisar reggar ALLA steg vi tar under dagen, omvandlat till kilometer, som promenad. Om vi "motionspromenerar" så lägger vi in tiden och kilometer i anteckningsfältet som ett separat pass. Dagar vi gått kortare än 5 km "räknas" inte. Vi h
Jag och ett par kompisar reggar ALLA steg vi tar under dagen, omvandlat till kilometer, som promenad. Om vi "motionspromenerar" så lägger vi in tiden och kilometer i anteckningsfältet som ett separat pass. Dagar vi gått kortare än 5 km "räknas" inte. Vi h
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:35Men Kjell!
Om jag ska ha utslaget hår så får jag ha peruk isf. Jag har så kort hår så mina barn som jag jobbar med brukar säga att mammor har långt hår och pappor har kort hår, och Pia. (Nej inte pappor har kort hår och Pia, du fattar) 😉
Men Kjell!
Om jag ska ha utslaget hår så får jag ha peruk isf. Jag har så kort hår så mina barn som jag jobbar med brukar säga att mammor har långt hår och pappor har kort hår, och Pia. (Nej inte pappor har kort hår och Pia, du fattar) 😉
Quote from Catharina Brattlin on 13 January 2009, 22:38Men nu var väl inte frågan om det är OK att regga promenader eller VAD som är OK att regga? Utan om var och en av oss reggar promenader eller inte.
Iaf uppfattade jag TS så. Och svarade så.
Men nu var väl inte frågan om det är OK att regga promenader eller VAD som är OK att regga? Utan om var och en av oss reggar promenader eller inte.
Iaf uppfattade jag TS så. Och svarade så.
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:39Jag reggar bara de aktiviteter som hör till min satsning som löpare, och där ingår inte promenad, så det loggar jag ej.
Men vi ska nog alla vara lite lyhörda för att det finns många motionärer på funbeat som har promenad som sin huvudsakliga aktivitet.
Jag reggar bara de aktiviteter som hör till min satsning som löpare, och där ingår inte promenad, så det loggar jag ej.
Men vi ska nog alla vara lite lyhörda för att det finns många motionärer på funbeat som har promenad som sin huvudsakliga aktivitet.
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 22:40Jag reggar alla löpningarna som är mer än att gå dvs där man skulle bli diskad i en gångtävling. En del amatörer kallar det för jogging ...vad det nu står för???. Men sen reggar jag bara minst 500 meters intervaller å i våran klubb måste vi ha minst en tu
Jag reggar alla löpningarna som är mer än att gå dvs där man skulle bli diskad i en gångtävling. En del amatörer kallar det för jogging ...vad det nu står för???. Men sen reggar jag bara minst 500 meters intervaller å i våran klubb måste vi ha minst en tu
Quote from Elias Engqvist on 13 January 2009, 22:41Sylvia: Precis som Tomas säger ett par tre inlägg upp.
Jag kan förklara min regg-filosofi (!)
Jag tycker det är kul med triathlon. Därför tränar jag för att bli bättre i det. Dvs det jag gör för att förbättra kroppen för triathlon reggar jag som träning
Sylvia: Precis som Tomas säger ett par tre inlägg upp.
Jag kan förklara min regg-filosofi (!)
Jag tycker det är kul med triathlon. Därför tränar jag för att bli bättre i det. Dvs det jag gör för att förbättra kroppen för triathlon reggar jag som träning
Quote from Magnus Gelang on 13 January 2009, 22:43Ja jag reggar promenader.
Ja jag reggar promenader.