Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVarför...
You need to log in to create posts and topics.

.... äre så lite fart i den här gruppen??
Borde inte singlarna ha lite tid över att skriva här?? Helst nu när cykelsäsongen går mot sitt slut så borde det ju bli lite över..;) Eller?? Eller vad gör ni annars då?

Ingen som har nåt kul att berätta??

(

Kul?

Vajerhöljet till framväxeln på tempohojen havererade igår så jag hann inte fixa temporaketen till dagens serietävling. Det är knappast kul. (#)
Dessutom smälte jag ett plastlock i ugnen igår. Måttligt fräckt... :@
Undrar just vem som ställde in en g

om jag varit gift....hade jag kunnat skylla på min man det faktum att ett ligament och menisken i mitt högerknä mår dåligt?
eller hade det varit hans fel att jag blivit invarderad av blomflugor, trots snus och köttätande växt som motgift?
det är i allafal

Ååh.. cykelhaveri är aldrig kul Fredrik, det måste vi vara överens om!!

Men det är klart.. du pekar på en rikigt rolig anledning att vara ickesingel..
Fast jag har något som du inte har... Jag har barn att skylla på 😀
Egentligen behöver jag inte skylla

Jajustja Jessica.. bra synpunkt!! 😀

jag hade en hantverkare på gång, men han stack och blev tillsamans med en 16åring (tyvärr inget skämt, känner mig som 90+)

har sneglat på en trevlig snickare ett tag nu

Hmm.. du sneglar alltså på handymantypen... Okej.. Jag behöver lite hjälp här hemma ibalnd, om du vill så får du skicka hit honom på dagtid, så kan du sköta nattservicen! 😀
(L)

16?? Hur gammal var han då?

he he. nån sa till mig engån
"du ska ha en hantverkare gumman, tänker gör du så bra själv"

han va 22

Ja alltså. Mitt i min cykeltur idag. Jag var i nån slags meditativ slummer, tunnelseende, harmoni. En lurvig vovve hoppar plötsligen ut mitt i vägen. Tänkte
först jag kuinde cykla förbi bara men fick nån slags tvehågsenhet och tänkte att han kan hoppa fra