Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVarför...
You need to log in to create posts and topics.

hundar är otäcka. faktist

det var häftigt det som hände på tour de france. hund springer ut framför cykeln och vem-det-nu-var tvärnitar och hela framhjulet kollapsar.... Har aldrig sett något liknande.

Men vilken bra kommentar Jessica.. Den ska jag lägga på minnet 😀

Hundar som kommer springndes när man cyklar är riktigt riktigt läskigt tycker jag. Äh det där hjulet på TdF.. Det gjore ont o se att det blev ett korvbröd!!

Nåå.. Varför äre ingen fart

Hualigen, jag tycker det är lite kämpigt att vara singel. Dagarna går så himla fort av alla aktiviteter nu för tiden. Och mer blir det för att på söndag åker jag och hämtar min nya kärlek: den Italienska Vinthunden Sofie (L)

Det var snarare som så att hjulet vek sig vid träffen med 30-40 kg hund.

Sedan om det är häftigt när någon skadar sig.

Silva, det är skumt.. Sen du ställde frågan har det varit tystare än någonsin...!!!
Kanske alla har haft "tur" under Augusti och träffat någon i kräftskivornas dill-töcken.... och fortfarande lyckas hålla liv i den relationen..!! Eller ??

Det enda trygga

Visst märks det att man är ensam om allt göra! Så förbenat.. ja man kan ju inte räkna med kidsen.. de är inte en tillgång när det gäller att hålla ordning.. det är ju inte jag heller föresten.. hmm..

Fick en kommentar i vintas av Älsta! Nu får du ge dig

Ha ha!! Just ja Jonas.. visst äre märkligt.. Men kräftor?? VA.. när det finns en sån fin delikatess som surströmming.. åh det har jag inte ätit i år ju!! Måste göra det! undra om mitt främmande i helgen vill ha det *funderar* Vi snackade grillning, men va

Ja dagarna rullar på. Känner att vaden ömmar idag, efter min date igår med den där hunden.
Strax ska jag iväg med mina tre katter till vetrinärn... hmmm jag har två burar...funderar som bäst på vilka som ska få dela kupé.

Men oj va ni skriver. Jo Silva jag vill ändå inte ge upp de här att barnen kan vara en tillgång. Håller som bäst på och försöker implementera (hi hi) nån slags städ -diskschema här. För vilken gång i ordningen vet jag ej. Ur det stooooora kaoset tror jag