Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVarför...
You need to log in to create posts and topics.

Oj hockeykillar. Inget dåligt sällskap alls ju. Men alltså man kan prata under löpning. Kanske blir lite korthugget och enstavigt men ofta ganska kärnfullt ändå.
Ang cykel så minns jag förra sommarn när jag blev omcyklad av två tjejer. Det enda som hördes

Så är det några andra i närheten av Tierp som är intresserade av Surströmming...? Eller är alla uppbokade ?

Jag anmäler mig glatt, däremot får vi se om man orkar med Tempot dagen efter... Det kan ju vara si och så med orken där...?!!! :--) Iofs brukar ja

Härligt Jessica.. du har ju ett helt laaaag leka med.. ha ha!!

He he.. Betyder det där att du inte cyklar så fort eller att du inte smörjer kedjan?? Lite olja på händerna skadar inte.. då behöver man inte använda handkräm 😉

Jonas.. ooh.. alltså.. eeh

hockeykillar är usla.
jag kan naturligt vis inte strula med någon i laget. och när jag pratar med någon annan kille, speciellt i motståndarlaget, så kommer minnst en sättandes och skrämmer bort kraken.
det är helt hopplöst

Pröva !!! Jag tycker det är en jättebra idé !!! Fast jag älskar ju surströmmning förstås !!
Som sagt, det verkar bara vara du och jag som är galna i det just här men det kanske finns fler i den "stora" cykelgruppen... sedan kanske folk vill ha mer framför

Aha.. Du behöver bli aaav med de tuffa grabbarna Jessica.. va bångstyriga dom är då som är så bråkiga med andra laget! Inte bra för att bli av med Singelstatusen!

Jo kanske man skulle pröva.. men tänk om det är femtistycken som nappar då?? Tror du Tierp

ingen sursträmming för mig tack har inte smakat men jag står över ändå:-)

vad det gäller rubriken på tråden så är jag helt fullbokad med allt som ska göras i hemmet (som man får göra själv när man är singel 🙁 ) och all träning så då blir det inte mycke

Jag dyker också upp i Varberg till helgen men nöjer mig med halva Bockstensturen, BST/2 5 mil, pga väldigt lite cykelträning i år.

Cykel o cykel... är det det ENDA vi tänker på?? 😀

Lycka till på BST!! Kör så det ryker!!

Föresten.. städa?? Måste man det? När man är ensam?? 😀

(V)

Jo, städa är nog bra. Vem vet, man kan ju få oväntat besök... 😉