Quote from Funbeat user on 1 September 2007, 15:17ingen pamela andersson i naturlig storlek på väggen och ingen knivsamling på sängbordet.
har hänt mig.
hölt åxå på att slå ihjäl mig på ett par målvaktsbenskydd när jag försökte smyga iväg en annan gång. killar bör inte lägga ut rymmningsförsöksfällor
ingen pamela andersson i naturlig storlek på väggen och ingen knivsamling på sängbordet.
har hänt mig.
hölt åxå på att slå ihjäl mig på ett par målvaktsbenskydd när jag försökte smyga iväg en annan gång. killar bör inte lägga ut rymmningsförsöksfällor
Quote from ellen olsson on 2 September 2007, 06:06> Städa!? Urk.... Då har jag en fråga - precis HUR smutsigt får det lov att vara innan en kille reagerar vid ett oväntat besök?
Det är skillnad på smuts och smuts. Rester från de senaste träningsrundorna *bör* i princip synas. Annars skulle jag nog misst
> Städa!? Urk.... Då har jag en fråga - precis HUR smutsigt får det lov att vara innan en kille reagerar vid ett oväntat besök?
Det är skillnad på smuts och smuts. Rester från de senaste träningsrundorna *bör* i princip synas. Annars skulle jag nog misst
Quote from Fredric Lagerström on 2 September 2007, 11:02Ja Jessica, tjejen får gärna vara som ett gott kaffe. Men jag har inte socker i mitt, det finns en annan naturlig sötma i gott kaffe, det är den jag tänker på. 🙂
Arla om morgonen går jag till mitt snickarvärv, gnolandes en munter melodi.
Väggen är ri
Ja Jessica, tjejen får gärna vara som ett gott kaffe. Men jag har inte socker i mitt, det finns en annan naturlig sötma i gott kaffe, det är den jag tänker på. 🙂
Arla om morgonen går jag till mitt snickarvärv, gnolandes en munter melodi.
Väggen är ri
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 18:17Mer än 4 sekunder! Givetvis. 😉
Och kanske inte en diskho OCH diskbänk överfull med disk, visst ett par tallrikar och kanske glas från ev. förfest är ju helt acceptabelt.
Dammråttor om de inte är värre än mina 🙂
Mer än 4 sekunder! Givetvis. 😉
Och kanske inte en diskho OCH diskbänk överfull med disk, visst ett par tallrikar och kanske glas från ev. förfest är ju helt acceptabelt.
Dammråttor om de inte är värre än mina 🙂
Quote from Pernilla Liljegren on 2 September 2007, 19:42Magnus - *pust* då kan jag nog andas ut, för värre än så är det inte hos mig. Så om ditt svar är representativt, så känner jag mig hyfsat lugn 😀
Magnus - *pust* då kan jag nog andas ut, för värre än så är det inte hos mig. Så om ditt svar är representativt, så känner jag mig hyfsat lugn 😀
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 20:41det låter som om det inte skulle vara några problem med städningen hos mig 😀
BST gick bra MYCKET lerigt 🙁 och lite väl blåsigt. Som tur var kom jag i mål innan ösregnet kom 🙂 hade inte varit roligt att cykla i lervälling med ösregn och motvind (t-).
det låter som om det inte skulle vara några problem med städningen hos mig 😀
BST gick bra MYCKET lerigt 🙁 och lite väl blåsigt. Som tur var kom jag i mål innan ösregnet kom 🙂 hade inte varit roligt att cykla i lervälling med ösregn och motvind (t-).
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 22:18Tror nog att jag är ganska så tolerant vad det gäller städning ( eller brist på ) så länge ingen ställer högre krav på mig än vad damen ifråga själv lever upp till.
Än så länge har jag klarat inspektionerna men "sommarsolen" har gått hårt åt krukväxterna.
Tror nog att jag är ganska så tolerant vad det gäller städning ( eller brist på ) så länge ingen ställer högre krav på mig än vad damen ifråga själv lever upp till.
Än så länge har jag klarat inspektionerna men "sommarsolen" har gått hårt åt krukväxterna.
Quote from Emma Sjöberg on 4 September 2007, 07:54Daniel, hur gör du med cykeln efter en sån åktur?? Behövs väl putsas upp lite då eller??
Det solen också för, förutom att peka på något torra blommor i fönstret, är ju att visa själva fönstren från sin dåliga sida! Att putsa fönster är ju så.. så.. omst
Daniel, hur gör du med cykeln efter en sån åktur?? Behövs väl putsas upp lite då eller??
Det solen också för, förutom att peka på något torra blommor i fönstret, är ju att visa själva fönstren från sin dåliga sida! Att putsa fönster är ju så.. så.. omst
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 08:41Är det ingen som är kulteriverad och vill blanda upp träningsmanin med tex teaterbesök inne i stan eller nåt annat kul?
Tycker fasenimej bara man tränar och donar men inte tar sig tid med kultur????
Jag e ju ingen kultursnubbe men gillar o upptäcka ny gr
Är det ingen som är kulteriverad och vill blanda upp träningsmanin med tex teaterbesök inne i stan eller nåt annat kul?
Tycker fasenimej bara man tränar och donar men inte tar sig tid med kultur????
Jag e ju ingen kultursnubbe men gillar o upptäcka ny gr
Quote from Emma Sjöberg on 5 September 2007, 11:00Kultur.. kan man äta det?? 😉
Klart vi inte bara tränar! Vi städar ju mellan varven också! Men kultur.. tja.. Läser HPs senaste.. duger det??
😀
Kultur.. kan man äta det?? 😉
Klart vi inte bara tränar! Vi städar ju mellan varven också! Men kultur.. tja.. Läser HPs senaste.. duger det??
😀