Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 21:51nä de ska de inte. jag känner mig nöjd med harry.
den lämnade inte så många luckor tack och lov
nä de ska de inte. jag känner mig nöjd med harry.
den lämnade inte så många luckor tack och lov
Quote from Emma Sjöberg on 5 September 2007, 22:01opop... jag har en bit kvar jag...
Men jag lägger mina pengar på en rödhårig donna...Tycker det varit lite segt sista böckerna..
opop... jag har en bit kvar jag...
Men jag lägger mina pengar på en rödhårig donna...
Tycker det varit lite segt sista böckerna..
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 22:27My lips are zipped 😐
My lips are zipped 😐
Quote from Åsa Tysklind on 6 September 2007, 08:06Silva
Läste inte du den boken i sommras också.. tar det så lång tid att läsa en bok ?
Silva
Läste inte du den boken i sommras också.. tar det så lång tid att läsa en bok ?
Quote from Emma Sjöberg on 6 September 2007, 10:21😀
Jooo Robert... jag började i sommras.. Och är inte klar, måste ju läsa lite annat också mellan varven KAdens och Modesty Blaise t ex!
Åsså har jag en finfin löparbok som jag bläddrar i mellan varven! Den fick jag av en polare när jag var sjuk så läng
😀
Jooo Robert... jag började i sommras.. Och är inte klar, måste ju läsa lite annat också mellan varven KAdens och Modesty Blaise t ex!
Åsså har jag en finfin löparbok som jag bläddrar i mellan varven! Den fick jag av en polare när jag var sjuk så läng
Quote from Christian Wahlberg on 6 September 2007, 11:09Just do it. Och tappa tånaglar... men ändå. Kunde jag kan du.
Just do it. Och tappa tånaglar... men ändå. Kunde jag kan du.
Quote from Emma Sjöberg on 6 September 2007, 12:06Sa han som efter loppet snackade om Berlinmarathon 😉
Klart jag kan.. har ju genomlidit Lidingö en gång!!
Det roliga är att min mellantjej satt och snackade om att hon vill börja löpträna ordentligt.. (L) och springa LL med/mot mej nästa år!! Vårruset,
Sa han som efter loppet snackade om Berlinmarathon 😉
Klart jag kan.. har ju genomlidit Lidingö en gång!!
Det roliga är att min mellantjej satt och snackade om att hon vill börja löpträna ordentligt.. (L) och springa LL med/mot mej nästa år!! Vårruset,
Quote from Funbeat user on 7 September 2007, 05:55Böcker är ju alltid bra. Har en bok om hur man skall träffa sin drömpartner. Kan säga att tipsen funkar jäkligt dåligt just nu... ;(
Mitt span är på väg bort... Svår att stoppa 😉
Därför ökar man tiden i spåren, vilket är ju bra....
Böcker är ju alltid bra. Har en bok om hur man skall träffa sin drömpartner. Kan säga att tipsen funkar jäkligt dåligt just nu... ;(
Mitt span är på väg bort... Svår att stoppa 😉
Därför ökar man tiden i spåren, vilket är ju bra....
Quote from Funbeat user on 7 September 2007, 08:46>Morgan. Böcker är ju alltid bra. Har en bok om hur man skall träffa sin drömpartner. Kan säga att tipsen funkar jäkligt dåligt just nu...
Fungerar sådana böcker nånsin?? Dela med dig av tipsen. Är det snubbelsnören i löpspåret
så att du ska kunna fånga
>Morgan. Böcker är ju alltid bra. Har en bok om hur man skall träffa sin drömpartner. Kan säga att tipsen funkar jäkligt dåligt just nu...
Fungerar sådana böcker nånsin?? Dela med dig av tipsen. Är det snubbelsnören i löpspåret
så att du ska kunna fånga
Quote from Fredric Lagerström on 7 September 2007, 17:01Ja alltså den amerikanska dejtingkulturen e väl inget att stå efter? Ja det jag sett på film och så. Verkar som tjejerna där inte kan gå ut om dom inte är utbjudna...
Nä sitta o vänta på att nån ska ringa... nä jag hade ringt upp själv... fast ja jag e ju
Ja alltså den amerikanska dejtingkulturen e väl inget att stå efter? Ja det jag sett på film och så. Verkar som tjejerna där inte kan gå ut om dom inte är utbjudna...
Nä sitta o vänta på att nån ska ringa... nä jag hade ringt upp själv... fast ja jag e ju