Quote from Emma Sjöberg on 7 September 2007, 18:24Aadu... vad vinner du då i det där kulturlotteriet??
Jag sitter här hemma och väntar jag.. funkar ju.. skitdåligt!! Inte kommer det nån med läcker Carbonhoj förbi här å plingar på inte.. nänä..!
Jaja.. vad är väl en Fredagkväll??! Jag ska spela spel m
Aadu... vad vinner du då i det där kulturlotteriet??
Jag sitter här hemma och väntar jag.. funkar ju.. skitdåligt!! Inte kommer det nån med läcker Carbonhoj förbi här å plingar på inte.. nänä..!
Jaja.. vad är väl en Fredagkväll??! Jag ska spela spel m
Quote from Fredrik Närenfors on 7 September 2007, 19:59Men du har ju en läcker Carbonhoj redan.
Men du har ju en läcker Carbonhoj redan.
Quote from Emma Sjöberg on 7 September 2007, 22:06Jaaa jag ja.. men Prins Charming.. han som ska ringa på dörren, eller komma med en snygg karbonsko.. och vilja testa den a la Askungen.. Eller tja.. nåt liknande! (V)
Jaaa jag ja.. men Prins Charming.. han som ska ringa på dörren, eller komma med en snygg karbonsko.. och vilja testa den a la Askungen.. Eller tja.. nåt liknande! (V)
Quote from Funbeat user on 7 September 2007, 22:52Tack Silva!
Det vore en härlig dröm..
Prince Charming med rätt träningssko i handen,
Tack Silva!
Det vore en härlig dröm..
Prince Charming med rätt träningssko i handen,
Quote from Funbeat user on 7 September 2007, 22:55Ni är ju så materialistiska .... 😉 Det är väl insidan som räknas ..... ???
Ni är ju så materialistiska .... 😉 Det är väl insidan som räknas ..... ???
Quote from Pernilla Liljegren on 8 September 2007, 00:00När man har skoskav är det bara utsidan som räknas 🙂
Här sitts det inte och väntas....men f-n vad vissa kan vara sega att få kläm på! Ja..hmm..har ju inte testat att ragga i löpspåret då, det kanske är det som krävs....
När man har skoskav är det bara utsidan som räknas 🙂
Här sitts det inte och väntas....men f-n vad vissa kan vara sega att få kläm på! Ja..hmm..har ju inte testat att ragga i löpspåret då, det kanske är det som krävs....
Quote from Emma Sjöberg on 8 September 2007, 09:27😀
Klart det är insidan som räknas!! Men vadå.. man kan väl få drömma och fantisera lite eller?? Är det inte då man blir så nöjd med det lilla? * funderar*Nää inte ligger jag på latsidan heller! Nu ska jag iväg på ett spinningpass, undra just om det in
😀
Klart det är insidan som räknas!! Men vadå.. man kan väl få drömma och fantisera lite eller?? Är det inte då man blir så nöjd med det lilla? * funderar*
Nää inte ligger jag på latsidan heller! Nu ska jag iväg på ett spinningpass, undra just om det in
Quote from Pernilla Liljegren on 8 September 2007, 17:43Silva - det där var ju ett konkret förslag! Är det SÅ man gör!? 😉
Silva - det där var ju ett konkret förslag! Är det SÅ man gör!? 😉
Quote from Emma Sjöberg on 8 September 2007, 17:52Tja.. jag vet inte.. Jag gick dit och det slutade med att jag fick köra passet, för ordinarie ledare var sjuk. Å då tänke jag att jag måste väl uppföra mej hjälpligt så jag strök det där med att duscha med grabbarna! 😀
MEn ideen är nog inte så dum! (H:
Tja.. jag vet inte.. Jag gick dit och det slutade med att jag fick köra passet, för ordinarie ledare var sjuk. Å då tänke jag att jag måste väl uppföra mej hjälpligt så jag strök det där med att duscha med grabbarna! 😀
MEn ideen är nog inte så dum! (H:
Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 18:13Louise ...pröva e du snäll
Du är yngst och vackrast även om jag tror att Silva
är modigast...:-D 😀 😀Jag har ingen spinning grupp att besöka utan skulle
behöva gå "fel" i orienterings sammanhang..
vet inte om det är en bra idé???? 🙂
Louise ...pröva e du snäll
Du är yngst och vackrast även om jag tror att Silva
är modigast...:-D 😀 😀
Jag har ingen spinning grupp att besöka utan skulle
behöva gå "fel" i orienterings sammanhang..
vet inte om det är en bra idé???? 🙂