Quote from Pernilla Liljegren on 8 September 2007, 19:58Gymmet dit jag går är så pass litet att man hunnit bli rätt bekant med åtminstone personalen...kanske inte bästa sättet att förbli lite respektabel, att gå in till grabbarna? Men du som instruerar ÄR ju personal, så det är ju en helt annan femma, Silva 😉
Gymmet dit jag går är så pass litet att man hunnit bli rätt bekant med åtminstone personalen...kanske inte bästa sättet att förbli lite respektabel, att gå in till grabbarna? Men du som instruerar ÄR ju personal, så det är ju en helt annan femma, Silva 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 22:14Duscha med killarna? Ehhh ... de flesta brukar vara vansinnigt blyga då ...
Fast vi gjorde det en gång när de höll på att reparera duscharna och några ohyfsade killar inte ville vänta på att tjejerna var klara, utan trängde sig (det var vår tur att dusch
Duscha med killarna? Ehhh ... de flesta brukar vara vansinnigt blyga då ...
Fast vi gjorde det en gång när de höll på att reparera duscharna och några ohyfsade killar inte ville vänta på att tjejerna var klara, utan trängde sig (det var vår tur att dusch
Quote from Fredrik Närenfors on 8 September 2007, 23:16David. Du är bara avundsjuk för att Silva tycker jag ska duscha med tjejerna (H)
David. Du är bara avundsjuk för att Silva tycker jag ska duscha med tjejerna (H)
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 07:50Nån som vill med ut till Skatås i veckan och köra 8 km?
Jag vet fasen inte hur den går så jag behöver en ledsagare.....Dejtingtips är jag kass på. Jag försöker vara generös, trevlig, osjälvisk mm och det går alltid år pipan. Tro jag skall testa tvärtom
Nån som vill med ut till Skatås i veckan och köra 8 km?
Jag vet fasen inte hur den går så jag behöver en ledsagare.....
Dejtingtips är jag kass på. Jag försöker vara generös, trevlig, osjälvisk mm och det går alltid år pipan. Tro jag skall testa tvärtom
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 15:36Morgan: Kom bara ihåg att tacka ja om din date bjuder upp dig på kaffe 😉 "
Morgan: Kom bara ihåg att tacka ja om din date bjuder upp dig på kaffe 😉 "
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 15:51Det är väl knappast ett problem att lyckas dejta lite? Bara att gå in på vilken dejtingsajt som helst och slänga iväg lite mejl (nåja). Problemet är väl att få det att klaffa sen. Jag är jäkligt duktig på att intressera mig för tjejer som inte är intresse
Det är väl knappast ett problem att lyckas dejta lite? Bara att gå in på vilken dejtingsajt som helst och slänga iväg lite mejl (nåja). Problemet är väl att få det att klaffa sen. Jag är jäkligt duktig på att intressera mig för tjejer som inte är intresse
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 16:12Niklas, du ska inte köra på tjejerna!
fast förresten, det kanske funkar? Hoppa av och vara snäll sedan? Riktigt snäll och omtänksam och ursäktande? Hmmm .... nja.
Niklas, du ska inte köra på tjejerna!
fast förresten, det kanske funkar? Hoppa av och vara snäll sedan? Riktigt snäll och omtänksam och ursäktande? Hmmm .... nja.
Quote from Fredrik Närenfors on 11 September 2007, 17:14Niklas, tempohoj funkar inte. De bara börjar fnittra så fort de får syn på dig. Särskilt om du också har tempohjälm 🙂
Niklas, tempohoj funkar inte. De bara börjar fnittra så fort de får syn på dig. Särskilt om du också har tempohjälm 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 11 September 2007, 20:41Nähääädååå.. inte alla tjejer (H:)
Nähääädååå.. inte alla tjejer (H:)
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 20:57för mig brukar det ta så längtid att fatta att en kille är intreserad att han redan tröttnat när jag äntligen hakar på.
det är fan inte lätt det här
för mig brukar det ta så längtid att fatta att en kille är intreserad att han redan tröttnat när jag äntligen hakar på.
det är fan inte lätt det här