Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 21:19Håller med Niklas,
svårt att träffa rätt person att dejta...
Håller med Niklas,
svårt att träffa rätt person att dejta...
Quote from ellen olsson on 11 September 2007, 21:27> Nähääädååå.. inte alla tjejer
...såvida det inte är en Ordu? 😉
> Nähääädååå.. inte alla tjejer
...såvida det inte är en Ordu? 😉
Quote from Emma Sjöberg on 11 September 2007, 21:27*ler*
Du är riktigt rolig du Jessica..
Vad har du för cykel?? Du tror inte du kan använda dig av.. tempohojsmetoden.. (okej, det var i en annan tråd!)
*ler*
Du är riktigt rolig du Jessica..
Vad har du för cykel?? Du tror inte du kan använda dig av.. tempohojsmetoden.. (okej, det var i en annan tråd!)
Quote from Emma Sjöberg on 11 September 2007, 21:28Ha ha.. vi svarade samtidigt Fredrik..
Tja Ordu i all ära.. det är liksom Kungen bland alla prinsar.. Men ok.. en läcker tempohoj går ju inte av för hackor! 🙂
Ha ha.. vi svarade samtidigt Fredrik..
Tja Ordu i all ära.. det är liksom Kungen bland alla prinsar.. Men ok.. en läcker tempohoj går ju inte av för hackor! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 21:50Ni verkar ha missat KG 496!
Ni verkar ha missat KG 496!
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 22:02roligt på lite avstånd. inte alltid jätteroligt att vara jag.
fast för det mesta är det ju det 😀
roligt på lite avstånd. inte alltid jätteroligt att vara jag.
fast för det mesta är det ju det 😀
Quote from Emma Sjöberg on 11 September 2007, 22:15ha ha.. jaaadu Jessica!!
Jag tror jag alltid är jag.. om man inte som Amos Persson då, dricker hembrännt och leker skrubbleken.. å ju mer man dricker desto svårare att svara på om man är inne i skrubben eller utanför 🙂 Fast.. han var nog han iaf.. 😀
ha ha.. jaaadu Jessica!!
Jag tror jag alltid är jag.. om man inte som Amos Persson då, dricker hembrännt och leker skrubbleken.. å ju mer man dricker desto svårare att svara på om man är inne i skrubben eller utanför 🙂 Fast.. han var nog han iaf.. 😀
Quote from Funbeat user on 11 September 2007, 23:40det kanske va fel märke?
det kanske va fel märke?
Quote from Funbeat user on 12 September 2007, 08:30Skärpning!! 😀
Nu diskuterar ni cyklar igen....
Skärpning!! 😀
Nu diskuterar ni cyklar igen....
Quote from Fredric Lagerström on 12 September 2007, 10:20Ja! Vart tog dansen vägen? Öh... nä jag menar varför?? Eller vaddå?
Föresten, anser ni inte att Aadu borde ha en Ordo? Sagt av mej som inte vet vad ordo är mer än att det rimmar på... ja just det Aadu! 🙂
Ja! Vart tog dansen vägen? Öh... nä jag menar varför?? Eller vaddå?
Föresten, anser ni inte att Aadu borde ha en Ordo? Sagt av mej som inte vet vad ordo är mer än att det rimmar på... ja just det Aadu! 🙂