Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVarför...
You need to log in to create posts and topics.

Jaadu.. eeh.. jag menar du har så rätt Aadu 😀

Men.. det var väl inte bara cykelsnack.. blev det inte lite bowling också?? Cykla på någon o så..

Okej! Dans är nog lite mer en singelaktivitet som kanske får slut på just.. singelskapet! Så då blir frågan

Visst e det svårt o hitta nån o klaffa med. Främst när tjejer inte hålla just klaffen?

Det kanske e cykling man skall impa med? Jag har en gammel Gary Fischer ståendes i ett hörn. Får damma av den och cykla på nån singeltös i skogen!

Morgan,
det är nog det bästa du kan göra 🙂
Cyklar tycks vara grejen, men se till att ha
rätt märke !!

För er som inte gillar cykling mer än som transportsätt så rekommenderar jag att skaffa hund. Hundar är ett ypperligt raggningsverktyg. Jag kommer just in från en dejt med en hundägare. Hunden var jättetrevlig 😀

jag är jätte allergisk mot hundar

Hundtricket menar du ?? ha ha

Det har aldrig funkat för mig...beror nog på
hundras samt VAR du går dina rundor....

Så berätta- promenerar du runt gymmet hela tiden
för att "rätt" kille ska komma
eller står du vid cykestället??

Man måste ha en SÖT hund (L)
BILD:http://www.cig.canon-europe.com/ph/AIG/2lvCNBQnKrCq0cac1o03ks3CwibY0103kskXLQDpK9pmg.jpg

Jag spatserar runt på stan och hänger lite på internet så där. Och då är det så lätt att ta en gemensam hundrastning, de behöver ju

Mä.. skulle en hund kunna bräcka en cykel... Nu får du nog övertala mej Stina!!

jag brukar promenera med mina katter ibland, ganska sällan faktiskt, men det funkar inte.
där emot när jag hade kanin som jag va ute med varje dag så pratade många med en.
förmodligen för att det är ont om 28åringar som rastar sina kaniner i koppel i högd

Kan inte ha varken hund, katt eller kanin just nu. Och något säger mig att mina fiskar förmodligen inte skulle uppskatta en promenad i koppel. 😀