Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVarför...
You need to log in to create posts and topics.

Klart barnen är en tillgång.. de är så söta.. när de sover??! (H)
Åh då är dom tysta *ler*

Sen är dom så gulliga när de kommer med blommor till en.. åh när de kommer o spontankramar en fast de har kompisar hemma och är 18 år...
(L)(L)(L)

Jag skall köra ett lopp i Avesta på Söndag.. har en date eller vad man skall säga där på Lördag och då tänkte jag att det kan vara kul att se vilka tokar som cyklar i Avesta.. fast det beror ju på om det regnar eller inte... Vid regn och kyla blir det sof

Jaaa.. bra idé!! I Tierpstrakten är mitt önskemål!
Sen har vi vårt finfina TierpsTempo som går på söndagen!

Ett roligt lopp där man tävlar alla mot alla, oavsett ålder, kön erfarenhet o cykel!!
Vi har ett handikapsystem som tar hänsyn till det, vilket

Kör fart-fantomerna på Orbea?

Japp, spontankramar när dom har kompisar hemma är en höjdare. Ovanligrt men jag tror jag vart med om de.

Du Silva, den här tråden består av dej o massa singelgrabbar. Du ligger inne med ett ortoligt bra ratsio just nu!!! 🙂

Ser nu att Jessica varit inne en sväng med. Välkommen åter Jessica!

Tror inte jag sett någon Orbea på Tempot.. än.. nästa år så kanske en finfin liten Ordu dyker upp .. man vet aldrig.. 😀

Jajuaja... jag o Jessica o en hel bunt med Grabbar!! hääärligt!! Precis som det brukar vara i en cykelklunga! Fast då vet man inte

Jag tror att många av dessa ickesinglar e strängt upptagna med diskussionen " löparkläder "
i gruppen Löpning just nu. Tvättråd som avhandlas där. Självklart en viktig debatt de me.

Men löpning.. då kan man ju inte prata med varandra jue.. som man kan när man kör på den upplänska slättet.. hinner avhandla rätt mycket på en sån tur! 🙂

Men ok.. tvättråd är väl inte så dumt att läsa.. det är ju faktiskt skitjobbigt att cykla också!

tack för välkomnandet.
jag har aldrig varit i en cykelklunga.
däremot så håller jag till vardags till i ett omklädningsrum fult med hockeyspelare.
de spelade playoff serie till kval till allsvenskan (varför göra det enkelt) i våras och tog oss till kri