Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVarför...
You need to log in to create posts and topics.

Nej, ja håller med Fredrik, så desperat kan man ju inte va! 😉

Är kvar i singelträsket och håller just på att lära mig simma. Börjar trivas bra och har faktiskt inte bråttom alls ur det.
Håller som bäst på att hänga gardiner och behöver inte bry mig det minsta om vad någon annan säger. Som karl är det härligt att ha

Ajaj Perre, åldersvarning 😉

När blev surströmmingsskivan i tierp av då?

Nä inte ålder utan förnuft och mognad. Förvisso har jag gjort de barn jag tänker göra så det tar ju sin tid att komma dit.

Men jag kommer faktiskt ihåg vad man ska ha kvinns till. Dock inget av det jag räknade upp i mitt förra inlägg (H)(H)(H)

Först och främst så är surströmming något så ofantligt gott !! Absolut underbart, och för er som vägrar pröva det, fortsatt med den fördomen, så blir det fler över till oss andra !!! 😉

Sedan.... nä, det var nog allt jag hade att säga !!!

Just ja, halvd

Ständigt singel, men det har börjat hända saker på cykelköparfronten nu 🙂

*puss puss*
Som vi cyklister säger när vi cyklar om nån polare :D:D:D

Tja.. jag ska ner o göra Jönköping osäker i November.. då kanske man kan stanna till hos Robert o lära honom rensa lite strömming innan man åker vidare till Galan.. för DEN ska ni vä

Jag har förmodligen haft tur för jag känner inte igen det som Per beskriver. Å andra sidan har jag inga barn och har inte haft några jättelånga samboförhållanden.

Du får också komma o käka surströmming om du vill Jonas.. 😉

Synd om dig Per som haft det så eländigt !! 🙂
Jag förstår om du satsar på singelliv...

Silva..cykla lite längre än till Jönköping
vi kan äta surströmming i skåne oxå...(kanske)