Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVarför...
You need to log in to create posts and topics.

varelser av hankön kan verkligen ställa till allt. *slår mig i pannan med stekspaden*

Glömde en sak.. jag är en snäll o generös människa.. du kan få låna nåt av mina barn (när vi är i luven på varandra då förståss!) om du vill Jonas 😀

Cykla till Skåne.. tja.. det skulle vara nåt det.. Linus o Kristoffer har ju en egen ide om det, fast d

äh jag är bara en bitter kärring redan vid 30.
ger upp innan det börjar för det går ju åt helvete i alla fall.

fast om nån vill motbevisa mig så är han välkommen.....

oooh.. alltså Jessica.. om du är en bitter kärring redan vid 30 va faan är jag då??
Jag som t o m skänker bort mina barn vid utvalda tillfällen.. *exemplen som jag skrev där tog jag bort av hänsyn till de små liven* (H)
Barn och barn föresten.. en av do

herre gud jag har inte ens körkort.
fast att vara kärring har inte med åldern att göra. en mental instälning tror jag.
skulle nog behöva pojkvän och kanske barn.
hur många här bär runt på sina katter och sjunger för dem?
antagligen bara jag

Jag har barn. Och hund. Jag bär på hunden och sjunger för henne och pussar på henne (H:)

åh vad härligt.
jag köpte en gungstol när minyngsta kisse skulle få ungar och jag då skulle bli mormor. man ska ha gungstol då.
när hon hade värkar så satt jag med henne i famnen i gungstolen och sjöng.

När jag var bortrest i somras var det mina fiskar jag saknade mest. Det måste nästan vara höjden tror jag... 😀 Jag behöver ett förhållande tror jag...

😀
Jo Hon har körkort så det är ok att låna bilen.. ibland!!
Ett exempel på när det inte är ok:
Vi cyklar till jobbet/skolan för att spara på miljön, på bilen åsså lite pengar.. då äre inte OK att ta bilen till plugget!

Gungstol till Katten?? Men.. h

Jag brukar dansa med mina katter. Kan man registrera det som träning? 😉