Quote from Guest on 6 May 2013, 22:09I lördags sprang jag en halvmara på ny världsrekordtid. Innan var jag nervös och gruvade mig lite - för att det skulle bli jobbigt, för att jag inte skulle nå målet och för att det skulle göra ont i höger baksida lår (som inte var riktigt hundra och som v
I lördags sprang jag en halvmara på ny världsrekordtid. Innan var jag nervös och gruvade mig lite - för att det skulle bli jobbigt, för att jag inte skulle nå målet och för att det skulle göra ont i höger baksida lår (som inte var riktigt hundra och som v
Quote from Funbeat user on 6 May 2013, 22:19Spänningen och lustkänslan före måhända?
Spänningen och lustkänslan före måhända?
Quote from Funbeat user on 6 May 2013, 22:26Tillfälle att testa sin förmåga tillsammans med gelikar...
Tillfälle att testa sin förmåga tillsammans med gelikar...
Quote from Funbeat user on 6 May 2013, 23:04Mind over body. Man visar att man har ett psyke som kan bemästra kroppen som är en lat f-n och bara vill vila 🙂
Man går igenom ett stålbad och kommer ut stärkt. Det ligger nog i vårt DNA att vi mår bra av att utsätta oss för prövningar.
Mind over body. Man visar att man har ett psyke som kan bemästra kroppen som är en lat f-n och bara vill vila 🙂
Man går igenom ett stålbad och kommer ut stärkt. Det ligger nog i vårt DNA att vi mår bra av att utsätta oss för prövningar.
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 03:14.
.
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 03:25.
.
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 07:53Anders, det heter funbeat av en anledning. Världseliten, den riktiga, har nog ett eget forum. Tycker inte du ska ge råd åt någon att SLUTA SNACKA !!!
Anders, det heter funbeat av en anledning. Världseliten, den riktiga, har nog ett eget forum. Tycker inte du ska ge råd åt någon att SLUTA SNACKA !!!
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 08:26BILD:http://theinnerdoor.files.wordpress.com/2010/06/must_not_feed_the_troll.jpg?w=500
BILD:http://theinnerdoor.files.wordpress.com/2010/06/must_not_feed_the_troll.jpg?w=500
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 08:28Ingmari: Jag har frågat mig samma sak ungefär halvvägs in i Lidingöloppet två år i rad nu och jag antar att det enda svar jag har hittat är:
För att bevisa något för mig själv.
(vad jag bevisar varierar dock; första året bevisade jag för mig själv att ja
Ingmari: Jag har frågat mig samma sak ungefär halvvägs in i Lidingöloppet två år i rad nu och jag antar att det enda svar jag har hittat är:
För att bevisa något för mig själv.
(vad jag bevisar varierar dock; första året bevisade jag för mig själv att ja
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 08:36Ingmari,
för min del är det nog så att det är kul att se vilken förbättring träningen gett och träningen är roligare att göra om man har ett kul lopp att se fram emot.
Det är kul att springa och det är ännu kuligare att springa så fort så att man sätter
Ingmari,
för min del är det nog så att det är kul att se vilken förbättring träningen gett och träningen är roligare att göra om man har ett kul lopp att se fram emot.
Det är kul att springa och det är ännu kuligare att springa så fort så att man sätter