Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 14:32Det var mycket bra skrivet Jessie, många bra poänger och träffpunkter. Men: inte rädd för att bli lämnad kvar ensam i skogen? Min far har bott, gått, och levt i skogen i hela sitt liv - en gång gick han vilse, och det var ändå i sin vitalaste 35-årsålder.
Det var mycket bra skrivet Jessie, många bra poänger och träffpunkter. Men: inte rädd för att bli lämnad kvar ensam i skogen? Min far har bott, gått, och levt i skogen i hela sitt liv - en gång gick han vilse, och det var ändå i sin vitalaste 35-årsålder.
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 14:35@Anders: Ja, vi kör väl vidare lite till 🙂
Jodå, mina matematik-kunskaper har jag kvar och jag inser att DÄRUNDER inbegriper även 2:52 tempo som ju är världsrekordtider. Det jag däremot har svårt att begripa är att varför just 3:59-tempo, som ju också
@Anders: Ja, vi kör väl vidare lite till 🙂
Jodå, mina matematik-kunskaper har jag kvar och jag inser att DÄRUNDER inbegriper även 2:52 tempo som ju är världsrekordtider. Det jag däremot har svårt att begripa är att varför just 3:59-tempo, som ju också
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 14:38Näerå Anders, för så långt in i skogen orkar jag ändå inte springa. 😉
Edit grälar nu på mig för denna onödiga trådkapning, så nu tänker i alla fall JAG ge mig i frågan. 🙂
Näerå Anders, för så långt in i skogen orkar jag ändå inte springa. 😉
Edit grälar nu på mig för denna onödiga trådkapning, så nu tänker i alla fall JAG ge mig i frågan. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 14:51Men herre söte Jesus med socker på... NÄR har jag sagt att 4/K-tempo på halvmaraton är världsrekordtid? En av våra bästa löpare i Sverige, Alfred Shemwata (vinnare av Stockholm Maraton 99, 00, 02), har gjort 1/2-maran på 01:02.43 - och han är inte ens en
Men herre söte Jesus med socker på... NÄR har jag sagt att 4/K-tempo på halvmaraton är världsrekordtid? En av våra bästa löpare i Sverige, Alfred Shemwata (vinnare av Stockholm Maraton 99, 00, 02), har gjort 1/2-maran på 01:02.43 - och han är inte ens en
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 15:04Jaha, då är det jag som har missförstått. Jag trodde att den här meningen
>> (1) Det går inte att springa en halvmara på "världsrekordtid" om man inte håller ett tempo som konstant ligger kring 4/K eller därunder.<<
liksom inkluderade de som kunde spri
Jaha, då är det jag som har missförstått. Jag trodde att den här meningen
>> (1) Det går inte att springa en halvmara på "världsrekordtid" om man inte håller ett tempo som konstant ligger kring 4/K eller därunder.<<
liksom inkluderade de som kunde spri
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 15:50Anders kom ner och häng med en runda i skogen, så kan vi snacka sen. Glöm inte ta med pannlampan... 😉
Anders kom ner och häng med en runda i skogen, så kan vi snacka sen. Glöm inte ta med pannlampan... 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 16:54Grattis till världsrekordtiden Ingmari! Nya världsrekord smakar alltid gott. 🙂
Jag gillar stämningen och det där lilla pirret. Smärtan medan det pågår kan jag vara utan, men det glömmer jag fort. Det är väl med lopp som med att föda barn. Kom man ihåg
Grattis till världsrekordtiden Ingmari! Nya världsrekord smakar alltid gott. 🙂
Jag gillar stämningen och det där lilla pirret. Smärtan medan det pågår kan jag vara utan, men det glömmer jag fort. Det är väl med lopp som med att föda barn. Kom man ihåg
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 17:49Tråkigt med så kass attityd, Anders, lägg ner!
Tråkigt med så kass attityd, Anders, lägg ner!
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 18:15Eh, varför ska han lägga av. Kul med folk utan humor! 🙂
Hoppsan! Nu blir jag nog utmanad av honom att ställa upp i någon vits-tävling. Ursäkta Anders du har jätterolig humor.
Eh, varför ska han lägga av. Kul med folk utan humor! 🙂
Hoppsan! Nu blir jag nog utmanad av honom att ställa upp i någon vits-tävling. Ursäkta Anders du har jätterolig humor.
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 18:19TS Ingmarie - man behöver inte tävla som löpare om man inte vill. Men några tycker att det är bra som mål för träningen. Vissa verkar till och med köra så många tävlingar att det blir nästan den enda träning de hinner med.
TS Ingmarie - man behöver inte tävla som löpare om man inte vill. Men några tycker att det är bra som mål för träningen. Vissa verkar till och med köra så många tävlingar att det blir nästan den enda träning de hinner med.