Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 18:52Håsen (t+)
Håsen (t+)
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 19:10Sedan finns det ett antal som deltager i många tävlingar för den sociala biten.
På så sätt så slipper de alla dessa nya måsten.Att springa var/är kul. Hoppas jag.
Sedan finns det ett antal som deltager i många tävlingar för den sociala biten.
På så sätt så slipper de alla dessa nya måsten.
Att springa var/är kul. Hoppas jag.
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 19:17K-G: (t+)
K-G: (t+)
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 19:52Magnus Homann: vart bor du "hit"? Om det är i 5-mils närheten av Sundsvall så är jag med. Längre ner i Sydeuropa reser jag inte (Stockholm, Göteborg, etc.).
Magnus Homann: vart bor du "hit"? Om det är i 5-mils närheten av Sundsvall så är jag med. Längre ner i Sydeuropa reser jag inte (Stockholm, Göteborg, etc.).
Quote from Mikael Wik on 7 May 2013, 20:53Jag har bara varit med i tre lopp än så länge men det är nåt visst som händer då med mig, springer mycket fortare än på träning och blir galet hög på endorfiner efteråt. Helt underbar känsla. 🙂
Kanske beror på att de lopp jag sprungit gett bra resultat s
Jag har bara varit med i tre lopp än så länge men det är nåt visst som händer då med mig, springer mycket fortare än på träning och blir galet hög på endorfiner efteråt. Helt underbar känsla. 🙂
Kanske beror på att de lopp jag sprungit gett bra resultat s
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2013, 20:59Nu får ni sluta - mina popcorn är slut!
Nu får ni sluta - mina popcorn är slut!
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2013, 21:00Psst, Anders, det heter "Var bor du" inte "Vart bor du" - "Vart" är en fråga om riktning, inte plats!
Psst, Anders, det heter "Var bor du" inte "Vart bor du" - "Vart" är en fråga om riktning, inte plats!
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 21:03Är du på dåligt humör nu igen Christer S. (t-)
Är du på dåligt humör nu igen Christer S. (t-)
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2013, 21:04Nä tack, mätt och glad! Men Anders verkar lite gnällig!
Nä tack, mätt och glad! Men Anders verkar lite gnällig!
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 21:07Christer S.
Du gör en mängd gott, men du börjar bli tröttsam på att försöka spela Bror Duktig.
Inse att ej ens du är perfekt.
Christer S.
Du gör en mängd gott, men du börjar bli tröttsam på att försöka spela Bror Duktig.
Inse att ej ens du är perfekt.