Quote from Elias Engqvist on 7 May 2013, 21:11Dettta "Vart"/"Var"-inlägget var verkligen ett undantag mot vad jag brukar skriva. Hur kan du säga att jag börjar bli bror duktig?
Jag har inte skrutit om hur många maror eller ultror jag sprungit. Ej heller hur snabb jag var förr i tiden! Jag tycker int
Dettta "Vart"/"Var"-inlägget var verkligen ett undantag mot vad jag brukar skriva. Hur kan du säga att jag börjar bli bror duktig?
Jag har inte skrutit om hur många maror eller ultror jag sprungit. Ej heller hur snabb jag var förr i tiden! Jag tycker int
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 21:21I lördags vid ca 16 – 17 km när jag var som tröttast ifrågasatte jag verkligen vad jag höll på med. Och ändå är det ju så kul. Jag gillar verkligen att springa lopp.
Nej, för mig är det inte så mycket lustkänsla innan loppet egentligen – men förväntan a
I lördags vid ca 16 – 17 km när jag var som tröttast ifrågasatte jag verkligen vad jag höll på med. Och ändå är det ju så kul. Jag gillar verkligen att springa lopp.
Nej, för mig är det inte så mycket lustkänsla innan loppet egentligen – men förväntan a
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 22:23Jag har länge frågat mig själv samma sak - på tiden då jag bara hade sprungit/gått några vårrus för att fylla ut bekantas lag och kvalificera sig till picknickkorgen. Betala pengar för att springa? Skitkonstigt.
Men sen började jag träna lite mer på allv
Jag har länge frågat mig själv samma sak - på tiden då jag bara hade sprungit/gått några vårrus för att fylla ut bekantas lag och kvalificera sig till picknickkorgen. Betala pengar för att springa? Skitkonstigt.
Men sen började jag träna lite mer på allv
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 07:23Bra där Ingmari.
Oftast är det kul men ibland jobbigt.
De jobbiga tävlingar man slutför ger dock ett litet extra plus:
Jag gav ej upp.
Man blir lite stoltare även om resultatet skulle vara pannkaka.Bland det roligaste som finns är att komma sist.
Ha
Bra där Ingmari.
Oftast är det kul men ibland jobbigt.
De jobbiga tävlingar man slutför ger dock ett litet extra plus:
Jag gav ej upp.
Man blir lite stoltare även om resultatet skulle vara pannkaka.
Bland det roligaste som finns är att komma sist.
Ha
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 07:39Det är OK Anders, trodde ändå inte du skulle kunna sätta något bakom ditt snack. 😉 Har du precis läst Ayn Rand eller Nietzsche? 😀
Det är OK Anders, trodde ändå inte du skulle kunna sätta något bakom ditt snack. 😉 Har du precis läst Ayn Rand eller Nietzsche? 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 08:00Jag satt och fikade i helgen med vänner som sprungit Halvmaran Kungsholmen runt.
Att skåda de allra sista löparna var intressant. Där var de som kämpade hårdast av alla deltagare tror jag. Kombinationen av kondition, form, vikt och ålder var långt ifrån
Jag satt och fikade i helgen med vänner som sprungit Halvmaran Kungsholmen runt.
Att skåda de allra sista löparna var intressant. Där var de som kämpade hårdast av alla deltagare tror jag. Kombinationen av kondition, form, vikt och ålder var långt ifrån
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 08:23Christer: Det är lugnt, jag kan ta hand om mig själv. Mästrad antyder dessutom att jag skulle fått på tafsen och så anser jag inte vara fallet. Möjligen tvärtom... (H)
Ingmari: Nu är det ju inte så värst ofta man "passerar Umeå" men om jag får för mig at
Christer: Det är lugnt, jag kan ta hand om mig själv. Mästrad antyder dessutom att jag skulle fått på tafsen och så anser jag inte vara fallet. Möjligen tvärtom... (H)
Ingmari: Nu är det ju inte så värst ofta man "passerar Umeå" men om jag får för mig at
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 08:48Jag älskar också tävling. Människorna, stämningen, vätskekontrollerna. Och alla glada som ställer upp som funktionärer.
Största finessen är att när jag väl anmält mig så finns det inga undanflykter. Tar tillfället i akt att berätta vad jag skall göra i h
Jag älskar också tävling. Människorna, stämningen, vätskekontrollerna. Och alla glada som ställer upp som funktionärer.
Största finessen är att när jag väl anmält mig så finns det inga undanflykter. Tar tillfället i akt att berätta vad jag skall göra i h
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 10:28Det ÄR skillnad på lopp och träning. Precis som några har skrivit här så kan man hoppa över ett träningspass men aldrig ett lopp. Och jag har också funderat på hur jag kan kapa 10-20 sek/km bara för att jag har en nummerlapp...:-)
Det märkliga är hur täv
Det ÄR skillnad på lopp och träning. Precis som några har skrivit här så kan man hoppa över ett träningspass men aldrig ett lopp. Och jag har också funderat på hur jag kan kapa 10-20 sek/km bara för att jag har en nummerlapp...:-)
Det märkliga är hur täv
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 12:48Klockrent, Joakim!
Det sista stycket sammanfattar exakt mina funderingar... 🙂
Klockrent, Joakim!
Det sista stycket sammanfattar exakt mina funderingar... 🙂