Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 14:04Det borde vara åldersgräns på FB.
Det borde vara åldersgräns på FB.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 15:19Samma tankesätt hade man om tennis för några år sedan.
Sedan kom systrarna Williams och bevisade motsatsen.Eller Tiger Woods i golf.
Det är ju såklart beroende på de sociala faktorerna och inte genetiska.
Och sluta använd N-ordet. Det har en väldigt
Samma tankesätt hade man om tennis för några år sedan.
Sedan kom systrarna Williams och bevisade motsatsen.
Eller Tiger Woods i golf.
Det är ju såklart beroende på de sociala faktorerna och inte genetiska.
Och sluta använd N-ordet. Det har en väldigt
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 16:21Sprintlöpning o långdistans är ju lite motsatser. Borde ju i så fall finnas många duktiga svarta tyngdlyftare, vilket det väl inte gör förutom på Cuba kanske, och landsvägscyklister ...
Sprintlöpning o långdistans är ju lite motsatser. Borde ju i så fall finnas många duktiga svarta tyngdlyftare, vilket det väl inte gör förutom på Cuba kanske, och landsvägscyklister ...
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 16:47Oerhört skönt att få bekräftat att man inte behöver ta något som Ice Man säger på varken allvar eller skämt utan att man helt enkelt ska ignorera honom. Jag har länge undrat över hur vissa svar från honom verkar helt märkliga, nästan korkade men nu förstå
Oerhört skönt att få bekräftat att man inte behöver ta något som Ice Man säger på varken allvar eller skämt utan att man helt enkelt ska ignorera honom. Jag har länge undrat över hur vissa svar från honom verkar helt märkliga, nästan korkade men nu förstå
Quote from Elias Engqvist on 5 June 2012, 17:22Jag tror att Ice Man egentligen är en mörkhyad 14-åring
Jag tror att Ice Man egentligen är en mörkhyad 14-åring
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 17:23"Det beror på den ekonomiska biten..."
Jag hade förstått resonemanget om det hade varit en dyr materialsport såsom ridning, utförsåkning eller hockey vi pratat om. Men simning är inte dyrt, man behöver bara ett par badbyxor och kanske ett par simglasögo
"Det beror på den ekonomiska biten..."
Jag hade förstått resonemanget om det hade varit en dyr materialsport såsom ridning, utförsåkning eller hockey vi pratat om. Men simning är inte dyrt, man behöver bara ett par badbyxor och kanske ett par simglasögo
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 17:28Segregation IceMan och vilka har pengarna i Afrika , det finns möjligheter att bli bäst i världen även för folk i Afrika titta på medalj fördelningen på stora mästerskap så ser du att det är från länder i Afrika , men det är majoritet av den vita befolkni
Segregation IceMan och vilka har pengarna i Afrika , det finns möjligheter att bli bäst i världen även för folk i Afrika titta på medalj fördelningen på stora mästerskap så ser du att det är från länder i Afrika , men det är majoritet av den vita befolkni
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 17:33"Men simning är inte dyrt, man behöver bara ett par badbyxor och kanske ett par simglasögon."
Och trots det så klarar inte Ice Boy av att lära sig simma. Bad genes?
"Men simning är inte dyrt, man behöver bara ett par badbyxor och kanske ett par simglasögon."
Och trots det så klarar inte Ice Boy av att lära sig simma. Bad genes?
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 17:40Simbassänger är väldigt dyra. Finns nog nästan fler i hela Sverige än i Afrika skulle jag tro (om man bortser från hotellpooler för rika turister).
Men sjöar och floder då säger någon. Knappast ett alternativ i Afrika där sjöar ofta är drabbade av en mas
Simbassänger är väldigt dyra. Finns nog nästan fler i hela Sverige än i Afrika skulle jag tro (om man bortser från hotellpooler för rika turister).
Men sjöar och floder då säger någon. Knappast ett alternativ i Afrika där sjöar ofta är drabbade av en mas
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 17:48Att simma ikapp med flodhästar och krokodiler måste ju vara perfekt intervallträning 😉 Det du, Ryan 😉
Att simma ikapp med flodhästar och krokodiler måste ju vara perfekt intervallträning 😉 Det du, Ryan 😉