Quote from Elias Engqvist on 11 June 2012, 13:55Nu har du gått för långt ispojken - det där är helt oacceptabelt!
Nu har du gått för långt ispojken - det där är helt oacceptabelt!
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 14:03Okej utan att blanda in det som i huvudsak diskuterats i tråden...
Det finns genetiska/fysiologiska skillnader mellan olika människor - som i idrottssammanhang skulle betyda att vissa är generellt bättre än andra, vågar man säga folkslag? Det är väl uto
Okej utan att blanda in det som i huvudsak diskuterats i tråden...
Det finns genetiska/fysiologiska skillnader mellan olika människor - som i idrottssammanhang skulle betyda att vissa är generellt bättre än andra, vågar man säga folkslag? Det är väl uto
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 14:05Äntligen ett vettigt inlägg i debatten, tack Johan.
Äntligen ett vettigt inlägg i debatten, tack Johan.
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 14:10FunBeat har, på förekommen anledning i den här tråden, numera uppdaterade användarvillkor. En kort nyhet om de villkoren finns att läsa här:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1218317
FunBeat har, på förekommen anledning i den här tråden, numera uppdaterade användarvillkor. En kort nyhet om de villkoren finns att läsa här:
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 14:20(t+) Olle
(t+) Olle
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 14:21Det låter som att någon kommer att bli avstängd...
Det låter som att någon kommer att bli avstängd...
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 14:40Det tror inte jag. I alla fall inte baserat på redan gjorda inlägg. Tanken är väl att nya regler börjar gälla från när de presenterat och inte retroaktivt.
Däremot verkar det ju som om denna tråd gett upphov till en hel del upprörda känslor som lett till
Det tror inte jag. I alla fall inte baserat på redan gjorda inlägg. Tanken är väl att nya regler börjar gälla från när de presenterat och inte retroaktivt.
Däremot verkar det ju som om denna tråd gett upphov till en hel del upprörda känslor som lett till
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 18:34Bra initiativ. Dock vill jag påpeka, att regler är tandlösa om det inte finns någon som ser till att de efterföljs. I det här fallet en moderator, vilket verkligen skulle behövas i diskussionsgrupperna. OT-inlägg, personangrepp eller andra regelbrott måst
Bra initiativ. Dock vill jag påpeka, att regler är tandlösa om det inte finns någon som ser till att de efterföljs. I det här fallet en moderator, vilket verkligen skulle behövas i diskussionsgrupperna. OT-inlägg, personangrepp eller andra regelbrott måst