Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ok, så ibland är OT ok och ibland inte? Och du bestämmer när. Låter bra....

Ok, ska försöka svara på de frågor du ställt och jag ska försöka "översätta" de värsta orden för att inte fastna i den diskussionen:

1. Det finns mörkhyade i simeliten, men färre än det borde vara rent statistiskt. På samma sätt är Sverige mycket bättre

Tack Per, mycket bra svarat. Håller med helt och hållet.

(Möjligen med tillägget att förvisso är den genetiska skillnaden mellan människor liten, men just på den afrikanska kontinenten är den relativt sett stor. Bara för att folk har mörkare hy än européer behöver det inte betyda att de är genetiskt närmare var

Ja rasbiologi har ju varit "inne" under vissa perioder i historien.

Senaste lokalt är väl kanske dna-analyser runt i vilken mån majoriteten i Sverige har större andel "invandrad" jordbrukarhärstamning än "äldre" säljägarehärstamning, som ju också invandrade hit men några tusen år tidigare. Möjligheten att säljägarna i gen

En svensk är en svensk och en neger är en neger. Varför krångla till det?

Jag förstår varför du använder pseudonym Iceman. (#)

Iceman, etnicitet och nationalitet är förvisso två skilda ting. Rekommenderar att du gör en utflykt i semantikens värld innan du kommer tillbaka hit.

Ok, jag förstår att du sitter på dina håltimmar (eller har man det i grundskolan?) och skratar med dina kompisar för att det är så lätt att reta upp vuxna människor. Jag bjuder på det. Ditt sätt och språkbruk är inte acceptabelt ändå.

Nu har jag försökt