Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 12:33Upprepar
Något du känner igen, "Ice Man"?
http://twitter.com/DidrikForsberg/status/208180747729768448/photo/1/large
Upprepar
Något du känner igen, "Ice Man"?
http://twitter.com/DidrikForsberg/status/208180747729768448/photo/1/large
Quote from Elias Engqvist on 8 June 2012, 12:49Du är lika bra på liknelser som på att simma Ice Boy!
Den stora frågan är kanske: Varför delar du in mänskligheten m.a.p. hudfärg?
Och varför tycker du det är så intressant att du skapar en tråd om det.
Och hur kommer det sig att du använder ett provoc
Du är lika bra på liknelser som på att simma Ice Boy!
Den stora frågan är kanske: Varför delar du in mänskligheten m.a.p. hudfärg?
Och varför tycker du det är så intressant att du skapar en tråd om det.
Och hur kommer det sig att du använder ett provoc
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 12:58Du kan ju inte förneka att det finns fysiologiska skillnader mellan de olika raserna? Eller menar du att det är en slump att det (nästan) bara är negrer inom elitlöpningen och (nästan) inga negrer inom simeliten?
Du kan ju inte förneka att det finns fysiologiska skillnader mellan de olika raserna? Eller menar du att det är en slump att det (nästan) bara är negrer inom elitlöpningen och (nästan) inga negrer inom simeliten?
Quote from Elias Engqvist on 8 June 2012, 13:14Det är fysiologiska skillnader mellan alla människor!
Det är fysiologiska skillnader mellan alla människor!
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 14:19Undvik inte frågan, nu var det rasfysiologiska skillnader vi pratade om.
Undvik inte frågan, nu var det rasfysiologiska skillnader vi pratade om.
Quote from Elias Engqvist on 8 June 2012, 14:25Jag tycker det är ointressant att diskutera i dom termerna! Förstår du inte vad jag skriver?
Jag tycker det är ointressant att diskutera i dom termerna! Förstår du inte vad jag skriver?
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 14:31Det är större variation inom olika grupper än mellan. O Afrika är den kontinent som har störst genetisk variation. Enda gemensamma är kanske att ingen av de grupperna gjort den anpassning till brist på solljus som gör att vi bleka överlever lite solljus u
Det är större variation inom olika grupper än mellan. O Afrika är den kontinent som har störst genetisk variation. Enda gemensamma är kanske att ingen av de grupperna gjort den anpassning till brist på solljus som gör att vi bleka överlever lite solljus u
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 14:33Men är du helt...
1. det finns inga "människoraser"
2. förstår du vad andra skriver eller har du bara tangentbord och ingen skärm?
3. läste du någonsin länken till diskrimineringsombudsmannen? Om inte, varför? Om du gjorde det, varför slutar du inte med
Men är du helt...
1. det finns inga "människoraser"
2. förstår du vad andra skriver eller har du bara tangentbord och ingen skärm?
3. läste du någonsin länken till diskrimineringsombudsmannen? Om inte, varför? Om du gjorde det, varför slutar du inte med
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 17:35Christer: Om du inte är intresserad av trådens ämne förstår jag inte vad du gör här. Detsamma gäller även Anders m fl.
Diskrimineringsombudsmannen ger jag inte mycket för. Det är enligt mig mycket märkligt, att vi svenskar "kränker" och är "rasistiska"
Christer: Om du inte är intresserad av trådens ämne förstår jag inte vad du gör här. Detsamma gäller även Anders m fl.
Diskrimineringsombudsmannen ger jag inte mycket för. Det är enligt mig mycket märkligt, att vi svenskar "kränker" och är "rasistiska"
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 17:48På vilket sätt skulle jag inte hålla mig till trådens ämne? Att du har fel i grunden, dvs att det faktiskt finns grymt duktiga svarta elitsimmare resp att den genetiska variationen hos afrikaner är större än hos t ex européer, är ju inte problematiskt för
På vilket sätt skulle jag inte hålla mig till trådens ämne? Att du har fel i grunden, dvs att det faktiskt finns grymt duktiga svarta elitsimmare resp att den genetiska variationen hos afrikaner är större än hos t ex européer, är ju inte problematiskt för