Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 18:29Fast då måste Ice Boy först lära sig att simma.
Fast då måste Ice Boy först lära sig att simma.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:33eftersom frågeställningen är helt ointressant och dessutom luktar illa blir det "markera som ointressant"+klick
eftersom frågeställningen är helt ointressant och dessutom luktar illa blir det "markera som ointressant"+klick
Quote from Tomas Stöt on 6 June 2012, 08:48*Iuuuuu*
Luktar rasbiolgiskt dravel utan dess like...
Säger det igen : Fokusera på din simning i stället....
Simon Sjödin är en av våra bästa simmare - så mycket kunde du om elitsimning...
Vi kanske ska börja snacka om kineserna och japanerna - de ä
*Iuuuuu*
Luktar rasbiolgiskt dravel utan dess like...
Säger det igen : Fokusera på din simning i stället....
Simon Sjödin är en av våra bästa simmare - så mycket kunde du om elitsimning...
Vi kanske ska börja snacka om kineserna och japanerna - de ä
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 11:32Det är ganska irriterande att man inte kan starta en ny diskussion kring ett intressant ämne utan att vissa ständigt måste komma med personangrepp och nätmobbing kring min egen simförmåga.
Det är ganska irriterande att man inte kan starta en ny diskussion kring ett intressant ämne utan att vissa ständigt måste komma med personangrepp och nätmobbing kring min egen simförmåga.
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 19:58Något du känner igen, "Ice Man"?
http://twitter.com/DidrikForsberg/status/208180747729768448/photo/1/large
Något du känner igen, "Ice Man"?
http://twitter.com/DidrikForsberg/status/208180747729768448/photo/1/large
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 21:40Det är inget intressant ämne IceBoy , du får hur mycke info som helst , men du fattar inte det utan bara babblar på . Det är samma med alla trådar.du skapar . Du ställer en fråga men lyssnar inte på.svaren du får .
Det är inget intressant ämne IceBoy , du får hur mycke info som helst , men du fattar inte det utan bara babblar på . Det är samma med alla trådar.du skapar . Du ställer en fråga men lyssnar inte på.svaren du får .
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 23:25"Det är ganska irriterande att man inte kan starta en ny diskussion kring ett intressant ämne utan att vissa ständigt måste komma med personangrepp och nätmobbing kring min egen simförmåga."
Det beror på att du ställer dina frågor som ett troll (medvetet
"Det är ganska irriterande att man inte kan starta en ny diskussion kring ett intressant ämne utan att vissa ständigt måste komma med personangrepp och nätmobbing kring min egen simförmåga."
Det beror på att du ställer dina frågor som ett troll (medvetet
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 15:22Jag tycker verkligen att det är dags att en moderator rensar den här tråden. Fullt med personangrepp och off topic inlägg.
Jag tycker verkligen att det är dags att en moderator rensar den här tråden. Fullt med personangrepp och off topic inlägg.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 15:39Lägg av nu, Ice Man. Du brukar ju själv hänvisa till yttrandefrihet. Då måste väl det gälla för alla och inte bara för dig?
Lägg av nu, Ice Man. Du brukar ju själv hänvisa till yttrandefrihet. Då måste väl det gälla för alla och inte bara för dig?
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 15:50Det är skillnad på yttrandefrihet och nätmobbing. Flera av svaren i denna tråd har ingen som helst relevans till ämnet utan är enbart trakasserier och lögner riktade mot mig. Yttrandefrihet ja, så länge du inte kränker någon annan!
Det är skillnad på yttrandefrihet och nätmobbing. Flera av svaren i denna tråd har ingen som helst relevans till ämnet utan är enbart trakasserier och lögner riktade mot mig. Yttrandefrihet ja, så länge du inte kränker någon annan!