Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 20:34Titta på ett EM eller VM i simning. Hur många av deltagarna är mörkhyade/negrer?
Titta på ett EM eller VM i simning. Hur många av deltagarna är mörkhyade/negrer?
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 20:57I en annan tråd pratar du om nätmobbing och allmänt hyfs m.m. Vad är det som gör att du inte kan låta bli att använda det där ordet? Är det så spännande att vara anonym och få använda SD-retorik om att det inte är ordet utan vad du menar som räknas. Så om
I en annan tråd pratar du om nätmobbing och allmänt hyfs m.m. Vad är det som gör att du inte kan låta bli att använda det där ordet? Är det så spännande att vara anonym och få använda SD-retorik om att det inte är ordet utan vad du menar som räknas. Så om
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 20:58Du läste alltså inte länken. Det fanns ett stort antal personer som var citerade där de förklarade att de blev kränkta och kände sig nedvärderade.
Sedan är det så att om en stor andel av befolkningen tycker att det är nedvärderande att hänvisa till en gr
Du läste alltså inte länken. Det fanns ett stort antal personer som var citerade där de förklarade att de blev kränkta och kände sig nedvärderade.
Sedan är det så att om en stor andel av befolkningen tycker att det är nedvärderande att hänvisa till en gr
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 21:03Nej varför bry sig om diskrimineringsombudsmannen? Lite mer diskriminering är ju det som behövs här i samhället. (#)
Nej varför bry sig om diskrimineringsombudsmannen? Lite mer diskriminering är ju det som behövs här i samhället. (#)
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 21:08Svara på det här istället. Varför är det så att vi svenskar "kränker" och är "rasistiska" när vi säger "neger" eller "blatte" medan blattarna kan säga "jävla svenne" eller "svennehora" utan att det anses kränkande eller rasistiskt? Har aldrig hört talas o
Svara på det här istället. Varför är det så att vi svenskar "kränker" och är "rasistiska" när vi säger "neger" eller "blatte" medan blattarna kan säga "jävla svenne" eller "svennehora" utan att det anses kränkande eller rasistiskt? Har aldrig hört talas o
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 21:23Eftersom du vägrar så får jag väl bara ställa den enkla frågan om länken till twitterkontot för en SSU-politiker i Sollefteå har något med dig att göra? Kan du bekräfta eller dementera?
Och varför ska jag svara på nåt _istället_ för att du gör det? Börja
Eftersom du vägrar så får jag väl bara ställa den enkla frågan om länken till twitterkontot för en SSU-politiker i Sollefteå har något med dig att göra? Kan du bekräfta eller dementera?
Och varför ska jag svara på nåt _istället_ för att du gör det? Börja
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 21:23Intressant att du medger att "neger" är på samma nivå som "svennehora" och ändå valt att använda ordet. Kan inte svarta vara "svenskar"?
Intressant att du medger att "neger" är på samma nivå som "svennehora" och ändå valt att använda ordet. Kan inte svarta vara "svenskar"?
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 21:29Tips på tråd i löparforumet, "varför är det så få svennehoror i marathoneliten"? (#)
Tips på tråd i löparforumet, "varför är det så få svennehoror i marathoneliten"? (#)
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 22:00Ice Man, hittills har jag inte sett någon kallas de ord du nämner i den här tråden. När jag tänker efter så har jag inte sett det någonstans på hela funbeat, så du leder väl med 14-0 just nu.
Ice Man, hittills har jag inte sett någon kallas de ord du nämner i den här tråden. När jag tänker efter så har jag inte sett det någonstans på hela funbeat, så du leder väl med 14-0 just nu.
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 11:31Per: Läs trådens topic igen. Sedan tänker du efter om de frågor du ställt har någon relevans till ämnet.
Per: Läs trådens topic igen. Sedan tänker du efter om de frågor du ställt har någon relevans till ämnet.