Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 08:49Tantcykel med korg är ju en sak, jag funderar mer på de tjejer som har en hybridvariant nästan större än min (o jag är 187 cm och försöker ha så liten cykel som överhuvudtaget tål mina 93 kg). Varje dag passerar jag tjejer med tokbreda styren de kämpar m
Tantcykel med korg är ju en sak, jag funderar mer på de tjejer som har en hybridvariant nästan större än min (o jag är 187 cm och försöker ha så liten cykel som överhuvudtaget tål mina 93 kg). Varje dag passerar jag tjejer med tokbreda styren de kämpar m
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 09:34Om det är den allmänna meningen vet jag inte, men det är min mening i alla fall. 🙂
Om det är den allmänna meningen vet jag inte, men det är min mening i alla fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 09:42Det beror väl på att tjejerna vill ha breda styren, annars hade de sett till att kapa styret.
Det gör man enklast med en röravskärare.
Det beror väl på att tjejerna vill ha breda styren, annars hade de sett till att kapa styret.
Det gör man enklast med en röravskärare.
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 10:51En röravskärare? Det är knappt jag kan stava till det... det är kanske inte det första man tänker på när styret är för brett. Här har vi igen problemet; är man inte insatt vet man kanske inte att styret är för brett och då tänker man absolut inte på att s
En röravskärare? Det är knappt jag kan stava till det... det är kanske inte det första man tänker på när styret är för brett. Här har vi igen problemet; är man inte insatt vet man kanske inte att styret är för brett och då tänker man absolut inte på att s
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 10:57Förvånat tittade jag på ordet röravskärare men allt klarnade när jag bläddrade i Biltemas katalog. På sid 158 fanns detta lilla verktyg. Har låtit bli mitt MTB-styre eftersom min verktygslåda bara innehåller en bågfil. Nu ska styret kapas!
Förvånat tittade jag på ordet röravskärare men allt klarnade när jag bläddrade i Biltemas katalog. På sid 158 fanns detta lilla verktyg. Har låtit bli mitt MTB-styre eftersom min verktygslåda bara innehåller en bågfil. Nu ska styret kapas!
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 11:14Maria, det går utmärkt med bågfil också.
Maria, det går utmärkt med bågfil också.
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 11:18Bågfil dög för mig.
Bågfil dög för mig.
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 11:18Ska kanske tillägga att det inte funkar att kapa för stora ramar... Är den för stor, ja då är den för stor.
Ska kanske tillägga att det inte funkar att kapa för stora ramar... Är den för stor, ja då är den för stor.
Quote from mårten jansson on 25 September 2008, 11:54Jag läste rövavskärare *fniss*.. Tog mig några gånger att få rätt på ordet.
Jag läste rövavskärare *fniss*.. Tog mig några gånger att få rätt på ordet.
Quote from Funbeat user on 25 September 2008, 12:46En så kallad Freudiansk felläsning!!
En så kallad Freudiansk felläsning!!