Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 11:36Det är tjejernas felköp som sätter snurr på cykelhandlarnas hjul. En följdseffekt i den stora konspirationen är också att killarna därmed kan köpa begagnade men knappt använda racers av tjejerna.
Det är tjejernas felköp som sätter snurr på cykelhandlarnas hjul. En följdseffekt i den stora konspirationen är också att killarna därmed kan köpa begagnade men knappt använda racers av tjejerna.
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 13:46Och eftersom tjejernas cyklar var lite för stora så passar de killarna perfekt, och eftersom de flesta cykelhandlare är män så tycker de att det är bra att de kan erbjuda knappt begagnade cyklar åt sina mankönade bröder.
Och eftersom tjejernas cyklar var lite för stora så passar de killarna perfekt, och eftersom de flesta cykelhandlare är män så tycker de att det är bra att de kan erbjuda knappt begagnade cyklar åt sina mankönade bröder.
Quote from Bengt Askerfelt on 30 September 2008, 13:49Och snart har vi ironiserat bort hela dilemmat, va´bra 🙂
Och snart har vi ironiserat bort hela dilemmat, va´bra 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 13:51Det är väl bra med en stor cykel.............mer för pengarna ju
Det är väl bra med en stor cykel.............mer för pengarna ju
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 15:40När jag bodde på landet fanns det inte ens en cykelbutik i närheten. Då hade jag varit glad om jag kunnat köpa en för stor cykel.
När jag bodde på landet fanns det inte ens en cykelbutik i närheten. Då hade jag varit glad om jag kunnat köpa en för stor cykel.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 07:55Då var problemet kanske för stora kor!;)
Då var problemet kanske för stora kor!;)
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 10:15Jag träffade min pojkvän i en cykelbutik. Vårt första samtal handlade om att min cykel var.... för liten.
Jag träffade min pojkvän i en cykelbutik. Vårt första samtal handlade om att min cykel var.... för liten.
Quote from Mikaela Lexén on 5 October 2008, 17:57>Åsa
Var det vid det här tillfället? 😉BILD:http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_23/15010000-15019999/500x375/15011775.jpg
>Åsa
Var det vid det här tillfället? 😉
BILD:http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_23/15010000-15019999/500x375/15011775.jpg
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 19:40*torkar en tår*... hahahaha... Dennis, du har då ögonen med dig!:D
*torkar en tår*... hahahaha... Dennis, du har då ögonen med dig!:D
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 19:57Åh jag älskar konspirationsteorier!
Så för att inte bli utnyttjad som tjej, pålurad fel strl för att en man senare ska kunna fynda den billigt begagnat ska jag nu genast leta upp en man att gifta mig med så att även jag kan få en ny cykel i rätt strl so
Åh jag älskar konspirationsteorier!
Så för att inte bli utnyttjad som tjej, pålurad fel strl för att en man senare ska kunna fynda den billigt begagnat ska jag nu genast leta upp en man att gifta mig med så att även jag kan få en ny cykel i rätt strl so