Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 13:21Det finns mycket att filosofera på i cykelvärlden, till exempel varför inte alla har skivbromsar eller varför alla har hjälm på skallen som tävlar?
Frågorna äro många och svaren få.
Nästan som Frimurarorden.
Det finns mycket att filosofera på i cykelvärlden, till exempel varför inte alla har skivbromsar eller varför alla har hjälm på skallen som tävlar?
Frågorna äro många och svaren få.
Nästan som Frimurarorden.
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 13:29Ja eller folk som har hjälmen hängande på styret ...
Ja eller folk som har hjälmen hängande på styret ...
Quote from Funbeat user on 27 September 2008, 09:12Barends är väl en sorts krok att hänga hjälmen på!;)
Barends är väl en sorts krok att hänga hjälmen på!;)
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 13:32"Men jisses vilka generaliseringar om tjejer och cyklar! " Men vad anser du, Charlotta vara problemet då?
"Men jisses vilka generaliseringar om tjejer och cyklar! " Men vad anser du, Charlotta vara problemet då?
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 13:57Problemet är att A har sett x antal tjejer på vad A tycker är för stora cyklar. På denna högst begränsade observation frågar A varför tjejer cyklar på för stora cyklar och B-C-D-E-F-G-H m.fl går loss i spekulationer om opålitliga handlare, tillverkare och
Problemet är att A har sett x antal tjejer på vad A tycker är för stora cyklar. På denna högst begränsade observation frågar A varför tjejer cyklar på för stora cyklar och B-C-D-E-F-G-H m.fl går loss i spekulationer om opålitliga handlare, tillverkare och
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 14:11Kan det vara så att pojkvännerna förser deras flickvänner med för stora cyklar för att.
1. få köpa ny cykel själv
2. minska risken att själv bli ifråncyklad då flickvännen har en för henne allt för stor cykel.
Kan det vara så att pojkvännerna förser deras flickvänner med för stora cyklar för att.
1. få köpa ny cykel själv
2. minska risken att själv bli ifråncyklad då flickvännen har en för henne allt för stor cykel.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 14:20OK, förstår dina invändningar. Men låt mig komma med lite "motargument":
1. Jag har inte ärvt min mans cykel. Det är fysiskt omöjligt för mig att cykla på hans cyklar, eftersom han är 187 och jag är 155.
2. Jag köpte min första racer alldeles själv utan
OK, förstår dina invändningar. Men låt mig komma med lite "motargument":
1. Jag har inte ärvt min mans cykel. Det är fysiskt omöjligt för mig att cykla på hans cyklar, eftersom han är 187 och jag är 155.
2. Jag köpte min första racer alldeles själv utan
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 14:21Har aldrig fått en hoj av en pojkvän... helt värdelöst... *surar*
Har aldrig fått en hoj av en pojkvän... helt värdelöst... *surar*
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 14:27Dags att byta pojkvän? 😉 Min man gav mig en tempohoj (i rätt storlek!) i morgongåva...
Dags att byta pojkvän? 😉 Min man gav mig en tempohoj (i rätt storlek!) i morgongåva...
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 14:29Ja, att det är svårt att hitta cyklar om man är väldigt kort eller väldigt lång behöver knappast argumenteras. Liksom det är svårt att hitta skor om man har väldigt små eller väldigt stora fötter. Men att därifrån generalisera till att tjejer cyklar på fö
Ja, att det är svårt att hitta cyklar om man är väldigt kort eller väldigt lång behöver knappast argumenteras. Liksom det är svårt att hitta skor om man har väldigt små eller väldigt stora fötter. Men att därifrån generalisera till att tjejer cyklar på fö