Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 14:43Tjejer tar kanske över deras flickvänners gamla cyklar.......
Tjejer tar kanske över deras flickvänners gamla cyklar.......
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 14:48Den som orkar läsa mitt trådstartarinlägg (jo, jag vet att tråden blir mindre underhålladne om de som svara faktiskt läser min fråga - men det är större chans att jag får ett vettigt svar då ... ) kommer ev att märka att det gällde pendlande vardagscyklis
Den som orkar läsa mitt trådstartarinlägg (jo, jag vet att tråden blir mindre underhålladne om de som svara faktiskt läser min fråga - men det är större chans att jag får ett vettigt svar då ... ) kommer ev att märka att det gällde pendlande vardagscyklis
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 14:51Sedan vill inte alla kunder vänta på en specialbeställd cykel hos handlaren utan "den ska vara här och nu".
Varför tror ni handlarna har rea på hösten?
Tror ni de tjänar några pengar på de cyklarna?
Sedan vill inte alla kunder vänta på en specialbeställd cykel hos handlaren utan "den ska vara här och nu".
Varför tror ni handlarna har rea på hösten?
Tror ni de tjänar några pengar på de cyklarna?
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 15:32Underbar tråd detta. 🙂
Kollade för skoj skull på jobbet och det stämde på de jag frågade. Dvs de hade för stora cyklar. 😀
Underbar tråd detta. 🙂
Kollade för skoj skull på jobbet och det stämde på de jag frågade. Dvs de hade för stora cyklar. 😀
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 15:34Hade de fått cykeln av pojk eller flickvännen alternativt blivit lurade av cykelhandlarna som hatar kunder?
Hade de fått cykeln av pojk eller flickvännen alternativt blivit lurade av cykelhandlarna som hatar kunder?
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 15:39Fan glömde att fråga alla just det.
En hade köpt själv. Hon valde cykeln pga den stora sköna sadeln och det billiga priset. Att cykeln inte hade rätt storlek var inte så viktigt.
Fan glömde att fråga alla just det.
En hade köpt själv. Hon valde cykeln pga den stora sköna sadeln och det billiga priset. Att cykeln inte hade rätt storlek var inte så viktigt.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 15:49Jösses, en människa som väljer själv?
Jösses, en människa som väljer själv?
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 16:25Jag missförstod kanske hela frågan då, men jag pendlar till jobbet på en racer...
Jag missförstod kanske hela frågan då, men jag pendlar till jobbet på en racer...
Quote from Bengt Askerfelt on 30 September 2008, 07:36Susanna, om vissa cykelhandlare är oseriösa nog att sälja för stora racers så tror jag inte de är direkt bättre på vanliga cyklar, tvärtom...
Susanna, om vissa cykelhandlare är oseriösa nog att sälja för stora racers så tror jag inte de är direkt bättre på vanliga cyklar, tvärtom...
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 07:49Cykelhandlarna har en samarbetsorganisation och detta är säkert en av deras viktigaste stadgar:
Att sälja på tjejer för stora cyklar
Cykelhandlarna har en samarbetsorganisation och detta är säkert en av deras viktigaste stadgar:
Att sälja på tjejer för stora cyklar