Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 12:35Kan vara Tjabostanare som är "på landet" och kör hjälmlöst?
Kan vara Tjabostanare som är "på landet" och kör hjälmlöst?
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 13:30Du menar - det är inte lönt att skydda "icke ömtåliga delar"?
Du menar - det är inte lönt att skydda "icke ömtåliga delar"?
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 13:35Jag vill inte sträcka mig så långt men ibland så undrar även jag.
Jag vill inte sträcka mig så långt men ibland så undrar även jag.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 14:46Man hälsar inte på folk utan hjälm,, så är det bara
Man hälsar inte på folk utan hjälm,, så är det bara
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 14:55Man kan knacka lite på sin egen hjälm så kanske de inser vad som krävs för att få sin hälsning besvarad.
Man kan knacka lite på sin egen hjälm så kanske de inser vad som krävs för att få sin hälsning besvarad.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 15:23Det var en bra idé Andrew!
skall prova nästa gång 🙂
Det var en bra idé Andrew!
skall prova nästa gång 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 15:24Jag med 🙂
Jag med 🙂
Quote from Lena O on 29 July 2009, 16:30en vän till mig var ut och körde igår i Gbg trakten, tog av sig hjälmen och lade den på styret när han skulle in och köpa en snickers.
Borta 30 sekunder, men det var allt som krävdes för den som snodde hjälmen sin.
Fick åka hem utan hjälm, sorgligt!!
en vän till mig var ut och körde igår i Gbg trakten, tog av sig hjälmen och lade den på styret när han skulle in och köpa en snickers.
Borta 30 sekunder, men det var allt som krävdes för den som snodde hjälmen sin.
Fick åka hem utan hjälm, sorgligt!!
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 18:13jag få kanske 60% som hälsa tillbäcka, bli lite för glad när dom hälsa först.
jag få kanske 60% som hälsa tillbäcka, bli lite för glad när dom hälsa först.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 20:17"Antagligen skulle många inte heja tillbaka heller om jag började heja, eftersom jag är klädd som en löpare och kör standardcykel, då är jag tydligen inte värd att hejas på enligt en del cyklister."
Om "CYKEL-KLÄDES-REGELN" hade varit att ha party-hatt
"Antagligen skulle många inte heja tillbaka heller om jag började heja, eftersom jag är klädd som en löpare och kör standardcykel, då är jag tydligen inte värd att hejas på enligt en del cyklister."
Om "CYKEL-KLÄDES-REGELN" hade varit att ha party-hatt