Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVarför klickar det?!
You need to log in to create posts and topics.

Tomas, ett vevlager kostar inte mycket, framförallt om du värderar din tid den dagen det ska av och du sliter med det.

Jag skulle plocka av det och ersätta det med ett nytt. Du kan bråka om det om du vill, men det rör sig inte om en förmögenhet.

@Daniel:
Då jag är inbiten GDS-wannabe är jag lite inne på din linje. Kollade på cyclecomponents och just mitt lager (tiagra) var inte alls dyrt. Sedan tillkommer ju verktyg, men sånt är bara kul att ha;). Fast inte behöver jag väl plocka bort den direkt?

Tomas,

När jag tänkte på att plocka bort den nu, hade jag i bakhuvudet att de kanske inte gjorde det rätt och att det sitter som klistrat längre fram. Det tillsammans med avrundningen kan skapa ett huvudverk.

Hej!!
Nu är det färdig klickat!!!:D Det var vevhuslagret (om det heter så) som bara behövde lite fett!!!

Härligt! 😀 Då ska väl jag oxå börja forska lite. Mitt klickande eller snarare knäppande ljud är tillräckligt irriterande för att jag inte ska vilja använda cykeln... (#)

Johannes: og jeg som håpet på en vanskelig "nøtt" og knekke. og så var det bare det mest vanlige man sjekker selv før en fråger andre !

Det blir vel ganske tyst her i dag med kongelig bryllupp.

Alle skal vel til torget å bivåne det store øyeblikket

Jo man kanske kollar det först, men ja som aldrig har haft en cyckel tidigare och änn midre skruvat med en kollar inte det först....

Du er tilgitt (V)

Bröllop?

Vad skönt........