Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 10:44Angående Youtube-klippet; Jag gillar hur han förklarar det hela, och känner att jag nästan hade velat ha en Cervélo. Men bara nästan. 🙂
Angående Youtube-klippet; Jag gillar hur han förklarar det hela, och känner att jag nästan hade velat ha en Cervélo. Men bara nästan. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 11:48Jag inser naturligtvis sambandet David, jag skruvar själv på mina cyklar.
Men det är du som påstår att kvinnor faktiskt HAR kortare bål/armar än män. Jag menar att bevisbördan ligger hos dig.
Jag inser naturligtvis sambandet David, jag skruvar själv på mina cyklar.
Men det är du som påstår att kvinnor faktiskt HAR kortare bål/armar än män. Jag menar att bevisbördan ligger hos dig.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 12:04Det stämmer även enligt Cerveloklippet.
Det stämmer även enligt Cerveloklippet.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 13:39Skja vi diskutera genomsnitt och normalfördelnng nu? Samt standardavvikelse?
Få se
Kvinnor är i genomsnitt kortare än män => kvinnor ska i genomsnitt ha mindre ramar än män
Kvinnor har i genomsnitt en annan uppdelning bållängd armlängd och benlängd.
Fråg
Skja vi diskutera genomsnitt och normalfördelnng nu? Samt standardavvikelse?
Få se
Kvinnor är i genomsnitt kortare än män => kvinnor ska i genomsnitt ha mindre ramar än män
Kvinnor har i genomsnitt en annan uppdelning bållängd armlängd och benlängd.
Fråg
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 13:43Jag har sett män cykla i rosa tröjor. Gotland vill gärna göra det igen.
Jag har sett män cykla i rosa tröjor. Gotland vill gärna göra det igen.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 13:46En riktig karl klär i rosa 😉
En riktig karl klär i rosa 😉