Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 11:19Gäller ju då att man inte sörplar sportdryck eller äter energitillskott under passet, då lär man få springa nån timmer mer ...
Gäller ju då att man inte sörplar sportdryck eller äter energitillskott under passet, då lär man få springa nån timmer mer ...
Quote from Jonny Persson on 14 March 2013, 11:20Nja, det är inga mängder av energi man får i sig på några dl sportdryck.
Nja, det är inga mängder av energi man får i sig på några dl sportdryck.
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 11:55Övertron på energitillskott + andra tillskott är väl "välgrundad".
Tron på den egna specifika kroppen däremot ..............
Övertron på energitillskott + andra tillskott är väl "välgrundad".
Tron på den egna specifika kroppen däremot ..............
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 12:38Här är en "guldgruva" att ösa ut när det gäller effekter av fysisk aktivitet.
http://fyss.se/wp-content/uploads/2011/02/1.-Allmänna-effekter-av-fysisk-aktivitet.pdf
På sidan 6 står om fettförbränning men läs gärna hela dokumentet då åtminnstone jag tyck
Här är en "guldgruva" att ösa ut när det gäller effekter av fysisk aktivitet.
http://fyss.se/wp-content/uploads/2011/02/1.-Allmänna-effekter-av-fysisk-aktivitet.pdf
På sidan 6 står om fettförbränning men läs gärna hela dokumentet då åtminnstone jag tyck
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 15:07Jan, tack för den länken. En utmärkt sammanfattning.
Jan, tack för den länken. En utmärkt sammanfattning.
Quote from Funbeat user on 15 March 2013, 09:26Har letat runt efter rapporter och ingenstans har jag hittat att just 90 min är viktigt. Rent allmänt kan man bara se att det är bra med långpass.
Men jag hittade en föreläsning på GIH som var intressant (se länken nedan) beträffande mitokondrieträning.
Har letat runt efter rapporter och ingenstans har jag hittat att just 90 min är viktigt. Rent allmänt kan man bara se att det är bra med långpass.
Men jag hittade en föreläsning på GIH som var intressant (se länken nedan) beträffande mitokondrieträning.