Quote from Funbeat user on 16 March 2013, 13:03Om nu din kollega va sån idrottsman borde han ju veta bättre. Men att utveckla sig som löpare är det bra att träna hårda passen i små grupper!
Om nu din kollega va sån idrottsman borde han ju veta bättre. Men att utveckla sig som löpare är det bra att träna hårda passen i små grupper!
Quote from Funbeat user on 16 March 2013, 14:14Anders: Kan hålla med om att jag uttryckte mig lite slarvigt nu när jag läste det igen men du får gärna utveckla varför de saker någon annan väljer att prioritera skulle vara värda att prioritera bara för att/av sig självt om det inte kom något gott ut av
Anders: Kan hålla med om att jag uttryckte mig lite slarvigt nu när jag läste det igen men du får gärna utveckla varför de saker någon annan väljer att prioritera skulle vara värda att prioritera bara för att/av sig självt om det inte kom något gott ut av
Quote from Funbeat user on 17 March 2013, 15:01Tro mig Annica, det är försvinnande få som begriper varför man lägger minst 15+ timmar/vecka i stallet/med hästen heller. (H)
Tro mig Annica, det är försvinnande få som begriper varför man lägger minst 15+ timmar/vecka i stallet/med hästen heller. (H)
Quote from Funbeat user on 17 March 2013, 16:58Det kanske är så att det inte spelar någon roll vad man lägger sin tid på, är det inte samma saker som "gnällisarna" så är det "obegripligt"?
Det kanske är så att det inte spelar någon roll vad man lägger sin tid på, är det inte samma saker som "gnällisarna" så är det "obegripligt"?
Quote from Funbeat user on 17 March 2013, 17:52Allt som inte "alla andra gör" är excentriskt elelr kufiskt. Kommer ni ihåg studien över vikt, att det är lättare att gå ner i vikt om man har en övervägande smal bekantskapskrets/omgivning? Om alla man umgås med tränar 15h/v eller plockar med hästen 15 h
Allt som inte "alla andra gör" är excentriskt elelr kufiskt. Kommer ni ihåg studien över vikt, att det är lättare att gå ner i vikt om man har en övervägande smal bekantskapskrets/omgivning? Om alla man umgås med tränar 15h/v eller plockar med hästen 15 h
Quote from Funbeat user on 17 March 2013, 19:47Jag känner ingen som tränar så mycket som ts syftade på men kan förstå dom som gör det. I alla fall ensamstående utan barn. 🙂 Lite tråkigt förhållande om någon tränar så mycket varje kväll kanske men det finns ju mornar och luncher också. Så det går väl
Jag känner ingen som tränar så mycket som ts syftade på men kan förstå dom som gör det. I alla fall ensamstående utan barn. 🙂 Lite tråkigt förhållande om någon tränar så mycket varje kväll kanske men det finns ju mornar och luncher också. Så det går väl