Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 17:55Måste förresten bara citera ett inlägg på happy, så härlig beskrivning:
"Jag lovar att det hade blivit ramaskri om cykelbanornas problem hade överförts i jämförbar grad till biltrafiken. Tänk dig en fem meter bred 70-väg med flera meter höga murar alldel
Måste förresten bara citera ett inlägg på happy, så härlig beskrivning:
"Jag lovar att det hade blivit ramaskri om cykelbanornas problem hade överförts i jämförbar grad till biltrafiken. Tänk dig en fem meter bred 70-väg med flera meter höga murar alldel
Quote from Bertil Nolheim on 30 September 2010, 18:13Linus:
Vår lilla konversation i slutet på förra sidan. Såg inte att diskussion fortsatt.
Linus:
Vår lilla konversation i slutet på förra sidan. Såg inte att diskussion fortsatt.
Quote from Rasmus Olsson on 30 September 2010, 18:36Cykeln är ett fordon! Varför krångla till det med massa undantagsregler?! Samma regler ska gälla alla fordon, oavsett framdrivningsdrift, om det så är el, bensin, diesel, muskelkraft, vindkraft, solkraft, kärnkraft, kompostkraft...
Krångla inte till det
Cykeln är ett fordon! Varför krångla till det med massa undantagsregler?! Samma regler ska gälla alla fordon, oavsett framdrivningsdrift, om det så är el, bensin, diesel, muskelkraft, vindkraft, solkraft, kärnkraft, kompostkraft...
Krångla inte till det
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:54Jag tycker det känns väldigt bra det här att man ska använda cykelbanan. Speciellt här i asfaltsdjungeln där jag bor där många cykelbanor, mot förmodan, faktiskt är grusvägar.
Känns perfekt att ta fram tempocykeln och börja köra grusväg i vår...
Jag tycker det känns väldigt bra det här att man ska använda cykelbanan. Speciellt här i asfaltsdjungeln där jag bor där många cykelbanor, mot förmodan, faktiskt är grusvägar.
Känns perfekt att ta fram tempocykeln och börja köra grusväg i vår...
Quote from Fredric Lagerström on 30 September 2010, 18:55Jag tänker på begreppet "landsvägscykel". Det finns redan i ordet.
Den här krångliga lagformuleringen som finns nu: "Med tanke på färdmålets läge" borde bytas mot "undantag landsvägscykel",
Jag vill inte krångla till det. Jag vill ha en säker trafikmil
Jag tänker på begreppet "landsvägscykel". Det finns redan i ordet.
Den här krångliga lagformuleringen som finns nu: "Med tanke på färdmålets läge" borde bytas mot "undantag landsvägscykel",
Jag vill inte krångla till det. Jag vill ha en säker trafikmil
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 19:00Lars, kan vara svårt att hänga med i alla sub-diskussioner i en och samma tråd... 😀
Lars, kan vara svårt att hänga med i alla sub-diskussioner i en och samma tråd... 😀