Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 15:04Moa tipsar om vantarna jag länka till ovan 😀
Moa tipsar om vantarna jag länka till ovan 😀
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 15:19"Pekskärmstyg", vilket härligt nyord!
"Pekskärmstyg", vilket härligt nyord!
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 15:54Eller så kanske man kan låta telefonen vara hemma själv en liten stund?
🙂
Eller så kanske man kan låta telefonen vara hemma själv en liten stund?
🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 16:15Ok, sorry Jens!
Ok, sorry Jens!
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 16:19I telefonen har man ju musiken, kanske ett program etc. Själva telefonfunktionen kan ju verkligen kvitta, förutom när man har sprungit vilse utan telefon eller pengar och det är -15° och man är på en landsväg i Värmland som man inte känner till för man är
I telefonen har man ju musiken, kanske ett program etc. Själva telefonfunktionen kan ju verkligen kvitta, förutom när man har sprungit vilse utan telefon eller pengar och det är -15° och man är på en landsväg i Värmland som man inte känner till för man är
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 17:22Varför pratar man i en telefon under träningen?
Varför pratar man i en telefon under träningen?
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 17:51Jotack!!
Jotack!!
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 20:57köpte ett par varma smidiga o snygga på Grönmarks Järn för 30 kr. Funkar även för längdskidor. Byggmarknaderhar oslagbar pris/prestanda kvot för bra handskar
köpte ett par varma smidiga o snygga på Grönmarks Järn för 30 kr. Funkar även för längdskidor. Byggmarknaderhar oslagbar pris/prestanda kvot för bra handskar
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 08:32Mik det var inte så jag mena. Var mer kul att någon annan också rekommendera dem 😀
Mik det var inte så jag mena. Var mer kul att någon annan också rekommendera dem 😀
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 16:17Några tips för vantar som klarar -50? Kanske kan värma upp mina fingrar när det är -10, -15...
Några tips för vantar som klarar -50? Kanske kan värma upp mina fingrar när det är -10, -15...