Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 13:06Jag har egentligen inte mycket i denna grupp att göra med tanke på att jag kan tänka mig att åka skidor barhänt ner till -10 ungefär (men jag får blåsor av stavarna). Men när jag springer brukar jag köra med tunna löparhandskar med mudden från mitt gamla
Jag har egentligen inte mycket i denna grupp att göra med tanke på att jag kan tänka mig att åka skidor barhänt ner till -10 ungefär (men jag får blåsor av stavarna). Men när jag springer brukar jag köra med tunna löparhandskar med mudden från mitt gamla
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 13:12Svettband för handlederna fungerar utmärkt på handsk-skaftet om de inte sitter tätt (vilket få handskar gör om man har väldigt smala handleder).
Svettband för handlederna fungerar utmärkt på handsk-skaftet om de inte sitter tätt (vilket få handskar gör om man har väldigt smala handleder).
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 17:53som jag skrev längre upp i diskussionen så var vantarna på Coolstuff slutsålda, men jag la in en intresseanmälan. De har nu fått in nya, men från ett annat företag, och lite dyrare. OCH i lite "omanliga" färger. Beställde iaf ett par vita (!) till sambon.
som jag skrev längre upp i diskussionen så var vantarna på Coolstuff slutsålda, men jag la in en intresseanmälan. De har nu fått in nya, men från ett annat företag, och lite dyrare. OCH i lite "omanliga" färger. Beställde iaf ett par vita (!) till sambon.
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 11:52Arbetshandskar var ett kanontips, hittade ett par oanvända i skåpet igår. 😉
Arbetshandskar var ett kanontips, hittade ett par oanvända i skåpet igår. 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 12:18Jag har också med problem med vita fingrar men även jag rekommenderar varmt Lillsport S som jag har haft i... ja massa år. Härligt mjukt skinn på insidan. Ibland är jag lite kall första km men det värmer på.
Jag har också med problem med vita fingrar men även jag rekommenderar varmt Lillsport S som jag har haft i... ja massa år. Härligt mjukt skinn på insidan. Ibland är jag lite kall första km men det värmer på.