Quote from Guest on 22 March 2011, 16:36Det härjar en blottare i Ursviks motionsområde. Tydligen har han blottat sig främst för ryttare, men det kanske beror på att de inte finns så många löpare där och att ryttarna ofta är kvinnor. Take care!
Det härjar en blottare i Ursviks motionsområde. Tydligen har han blottat sig främst för ryttare, men det kanske beror på att de inte finns så många löpare där och att ryttarna ofta är kvinnor. Take care!
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 16:46Bra varnat! Nu springer inte jag i Ursvik, men det är så skönt att se att folk tar hand om andra och varandra.
Bra varnat! Nu springer inte jag i Ursvik, men det är så skönt att se att folk tar hand om andra och varandra.
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 17:00Obehagligt!
Hoppas de får fast snuskhummern... Såna borde skämmas (#)
Obehagligt!
Hoppas de får fast snuskhummern... Såna borde skämmas (#)
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 17:03Skämmas? Jag tror inte att de har alla hästarna hemma (kanske därför den här spanar efter just rytterskor? ;))...
Skämmas? Jag tror inte att de har alla hästarna hemma (kanske därför den här spanar efter just rytterskor? ;))...
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 17:04Vad jag vet vill de snarare skrämmas ...
Vad jag vet vill de snarare skrämmas ...
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 17:06Är det inte skryta de vill? Äckliga små kryp är de iaf. Föredrar kackerlackor framför såna där äckelpäckel.
Är det inte skryta de vill? Äckliga små kryp är de iaf. Föredrar kackerlackor framför såna där äckelpäckel.
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 17:11Skrämmas? Jag som trodde det var någon form av tvångstankar? Hur skulle de kunna skrämmas med en snopp? Hade de haft en bazuka... Visst! Men en snopp? Tsss...
Skrämmas? Jag som trodde det var någon form av tvångstankar? Hur skulle de kunna skrämmas med en snopp? Hade de haft en bazuka... Visst! Men en snopp? Tsss...
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 17:15Sa inte att de var logiska.
Sa inte att de var logiska.
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 17:21Jag skulle i alla fall bli ordentligt rädd om jag mötte en blottare mitt i skogen. I stan skulle jag bara börja skratta, men inte om jag springer själv i skogen. Och det vill jag inte att någon löparkompis ska behöva uppleva - därför varningen.
Jag skulle i alla fall bli ordentligt rädd om jag mötte en blottare mitt i skogen. I stan skulle jag bara börja skratta, men inte om jag springer själv i skogen. Och det vill jag inte att någon löparkompis ska behöva uppleva - därför varningen.
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 17:23Viss rädsla eller försiktighet är nog att rekommendera. Tidigare sa man att blottare är ofarliga, numera har man svängt till att det inte är ovanligt att de "går vidare" till överfall.
Viss rädsla eller försiktighet är nog att rekommendera. Tidigare sa man att blottare är ofarliga, numera har man svängt till att det inte är ovanligt att de "går vidare" till överfall.