Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVarning - blottare i Ursvik!
You need to log in to create posts and topics.

Det härjar en blottare i Ursviks motionsområde. Tydligen har han blottat sig främst för ryttare, men det kanske beror på att de inte finns så många löpare där och att ryttarna ofta är kvinnor. Take care!

Bra varnat! Nu springer inte jag i Ursvik, men det är så skönt att se att folk tar hand om andra och varandra.

Obehagligt!

Hoppas de får fast snuskhummern... Såna borde skämmas (#)

Skämmas? Jag tror inte att de har alla hästarna hemma (kanske därför den här spanar efter just rytterskor? ;))...

Vad jag vet vill de snarare skrämmas ...

Är det inte skryta de vill? Äckliga små kryp är de iaf. Föredrar kackerlackor framför såna där äckelpäckel.

Skrämmas? Jag som trodde det var någon form av tvångstankar? Hur skulle de kunna skrämmas med en snopp? Hade de haft en bazuka... Visst! Men en snopp? Tsss...

Sa inte att de var logiska.

Jag skulle i alla fall bli ordentligt rädd om jag mötte en blottare mitt i skogen. I stan skulle jag bara börja skratta, men inte om jag springer själv i skogen. Och det vill jag inte att någon löparkompis ska behöva uppleva - därför varningen.

Viss rädsla eller försiktighet är nog att rekommendera. Tidigare sa man att blottare är ofarliga, numera har man svängt till att det inte är ovanligt att de "går vidare" till överfall.