Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 19:25Han kanske blottar sig för hästen, inte för ryttarinnan?!
Han kanske blottar sig för hästen, inte för ryttarinnan?!
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 19:34Tydligen rider civilpolisen där för att försöka klippa fanstyget så han åker förhoppningsvis dit innan spåren fylls av löpare.
Marie: Polisen är alltså redan inkopplad - jag läste om det i vår lokaltidning.
Tydligen rider civilpolisen där för att försöka klippa fanstyget så han åker förhoppningsvis dit innan spåren fylls av löpare.
Marie: Polisen är alltså redan inkopplad - jag läste om det i vår lokaltidning.
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 19:52Är det Kapten Klänning som är ute o spanar?
Är det Kapten Klänning som är ute o spanar?
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 20:00http://www.youtube.com/watch?v=JOpDZvNZsU4&feature=related
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 20:04Ja så kanske dom ska tas.... 🙂
Ja så kanske dom ska tas.... 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 07:23Usch ja, såg just ngt om att antalet överfall på bl a hästar ökar ... Apropå att blotta sig för hästen.
Man kan undra ändå, hoppar man ut och flaxar framför hästar man inte känner? Det låter lite självmordsbenäget. Tänk om hästen blir rädd ...
Usch ja, såg just ngt om att antalet överfall på bl a hästar ökar ... Apropå att blotta sig för hästen.
Man kan undra ändå, hoppar man ut och flaxar framför hästar man inte känner? Det låter lite självmordsbenäget. Tänk om hästen blir rädd ...
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 08:53Det är värre med älgar. Dom sparkar framåt.
Det är värre med älgar. Dom sparkar framåt.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 08:57Lingling: En rädd häst går inte till anfall - den springer sin väg.
Lingling: En rädd häst går inte till anfall - den springer sin väg.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 09:10Jo jag funderade på det, fast det beror kanske lite på hur den är tränad, och framför allt funderade jag på om det var trångt? OM den har en flyktväg framåt, genom/över den som skrämdes ...
Jo jag funderade på det, fast det beror kanske lite på hur den är tränad, och framför allt funderade jag på om det var trångt? OM den har en flyktväg framåt, genom/över den som skrämdes ...
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 09:20Finns ingen annan utväg springer den över dig.
Finns ingen annan utväg springer den över dig.