Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 09:23& hur är man säker på att den inte gör det?
& hur är man säker på att den inte gör det?
Quote from Jonny Persson on 23 March 2011, 09:25Det är du inte.
Det är du inte.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 09:27Lingling: När du hoppar fram och blottar dig - se till att du inte har trängt in hästen i ett hörn. 😀
Lingling: När du hoppar fram och blottar dig - se till att du inte har trängt in hästen i ett hörn. 😀
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 09:27Det jag menar, att skrämma djur som väger ... ? 3-5 ggr så mkt som man själv? med hårda hovar ...
(vad väger normala ridhästar egentligen? Polishästar? det är väl iaf inga vagnshästar på tonnet vi pratar om?)
Det jag menar, att skrämma djur som väger ... ? 3-5 ggr så mkt som man själv? med hårda hovar ...
(vad väger normala ridhästar egentligen? Polishästar? det är väl iaf inga vagnshästar på tonnet vi pratar om?)
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 09:28Ska komma ihåg det om jag börjar en sån karriär 😉
Jag brukar rent allmänt inte tycka att plötsliga rörelser är en bra idé med djur jag inte känner.
Ska komma ihåg det om jag börjar en sån karriär 😉
Jag brukar rent allmänt inte tycka att plötsliga rörelser är en bra idé med djur jag inte känner.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 09:37Sisådär 500-600 kg
Sisådär 500-600 kg
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 09:41OK ännnu större viktfördel för hästen 😀
Tänkte nog på små ponnyer.
OK ännnu större viktfördel för hästen 😀
Tänkte nog på små ponnyer.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 09:52Det är väldigt ovanligt att hästar trampar på någon. Blottare eller ej.
Det är väldigt ovanligt att hästar trampar på någon. Blottare eller ej.
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 09:54Ja hästar lever efter devisen "bättre fly än illa fäkta". Och måste dom ta sig över dig så gör dom vad dom kan för att slippa trampa på dig. Säkerligen inte för din skull, men praktiskt ändå... 🙂
Ja hästar lever efter devisen "bättre fly än illa fäkta". Och måste dom ta sig över dig så gör dom vad dom kan för att slippa trampa på dig. Säkerligen inte för din skull, men praktiskt ändå... 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 09:59Jo jag vet att man fick träna stridshästar speciellt i att trampa på folk och sånt, men bussförare i allmänhet vill knappast heller köra på mig, ändå undviker jag att ställa mig framför bussar.
Ska vi härav anta att det är en hästvan person? 😉
Jo jag vet att man fick träna stridshästar speciellt i att trampa på folk och sånt, men bussförare i allmänhet vill knappast heller köra på mig, ändå undviker jag att ställa mig framför bussar.
Ska vi härav anta att det är en hästvan person? 😉