Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVarning - blottare i Ursvik!
You need to log in to create posts and topics.

Ja sjuka i huvudet är dom hur som helst och då är det bara att hålla sig undan.

Hänger någon ut bananen så skratta åt vederbörande och sig "Hade du inte mer?" och kommer den för nära så mosar du bananen med en välriktad spark.

Ja Christian, jag har skrattat åt en uthängd banan en gång och det funkade. Har även använt mig av en välriktad sprakt en gång när det blev kritiskt läge. Men det var i tättbebyggt område. I skogen skulle jag som sagt inte vara fullt så kaxig....

Ja, jag ifrågasatte absolut inte din varning! Tyckte också att det var sjysst gjort! Man vill nog inte bli överraskad av en sån där... Sen hade jag nog varit mer rädd för ett eventuellt överfall, men det blir jag av påklädda herrar också om de ser skumma

Tack för varningen. Gud var irriterande det är med snuskgubbar.

In med dem bakom lås och bom!! :@

Spring ifrån honom, ni som kan. 😉

Tror ni han är ollon- eller rotlöpare?

Oj, så jag e redan avslöjad? Trodde nog jag skulle kunna hålla undan längre innan det blev en ofantlig varning... 😉

Nej men seriöst, såna stackars krakar hör hemma på hospital... Synd att vi inte är ett idealt samhälle som kan ha koll på alla sådana. T

Han kommer ha fullt upp i helgen. Tror ni han är där redan vid midnatt när starten går?

Det är inte första gången blottare visar sig i Ursvik. Ring polisen säger jag, har man gått över gränsen till att blotta sig så är det nog inte så svårt att gå över nästa gräns och överfalla någon.

Nu kanske blottaren inte hoppar på en ryttare - men våre