Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 09:21Anders, jag tror du är i fel tråd. Jag tror din observation skulle vara i tråden om hur mycket kläder man har på sig när man springer.
Edit Klädsel i värmen hette tråden
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1010770
Anders, jag tror du är i fel tråd. Jag tror din observation skulle vara i tråden om hur mycket kläder man har på sig när man springer.
Edit Klädsel i värmen hette tråden
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1010770
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 10:08-Oj, så var det visst 😉 Tack J!
-Oj, så var det visst 😉 Tack J!
Quote from Elias Engqvist on 13 May 2011, 10:09Anders: Du glömde dig själv i din studie - för du var väl ute o sprang du med?
Edit: Eller var du en av de småmulliga? 🙂
Anders: Du glömde dig själv i din studie - för du var väl ute o sprang du med?
Edit: Eller var du en av de småmulliga? 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 10:16@CS: Sprang så fort så det fanns ingen möjlighet att notera mig i studien. Tidsrummets deviation, du vet 😉
Edit: Tack! (#)
@CS: Sprang så fort så det fanns ingen möjlighet att notera mig i studien. Tidsrummets deviation, du vet 😉
Edit: Tack! (#)
Quote from Elias Engqvist on 13 May 2011, 10:18Du kunde väl ha tittat bakåt och väntat på att ljuset kom ifatt dig?!
Du kunde väl ha tittat bakåt och väntat på att ljuset kom ifatt dig?!
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 10:21Under min löptur i förrgår i Hagaparken i Solna var det fler killar än tjejer som hade långbenta kläder, en kille i långärmat och en kille i mjukisoverall. Den som hade minst kläder var en tjej (hotpants och linne).
Under min löptur i förrgår i Hagaparken i Solna var det fler killar än tjejer som hade långbenta kläder, en kille i långärmat och en kille i mjukisoverall. Den som hade minst kläder var en tjej (hotpants och linne).
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 10:22Bra idé men det ligger inte för mig att slappa under ett pass. Backspeglar kunde funka lr om jag tar rygg på mig själv?
(Blev vi OT nu?)
Bra idé men det ligger inte för mig att slappa under ett pass. Backspeglar kunde funka lr om jag tar rygg på mig själv?
(Blev vi OT nu?)
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 10:24Jenny, du hamnade nog i fel tråd du med ;););)
Jenny, du hamnade nog i fel tråd du med ;););)
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 12:16I Skatås i Göteborg finns det ohyggligt många löparpumor.
Dessutom så är de så vältränade att man ofta får rekordtider när man försöker hänga på. En perfekt kombo. 😉
I Skatås i Göteborg finns det ohyggligt många löparpumor.
Dessutom så är de så vältränade att man ofta får rekordtider när man försöker hänga på. En perfekt kombo. 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 13:43Om man kutar i Pålsjöskog, Helsingborg, en lördagförmiddag så är det gott om snygga tjejer i varierande ålder & de klär sig efter temperaturen & väderleken (H:)
Annars så brukar det vara övervägande del kvinnor i parken där jag brukar springa (t+)
Om man kutar i Pålsjöskog, Helsingborg, en lördagförmiddag så är det gott om snygga tjejer i varierande ålder & de klär sig efter temperaturen & väderleken (H:)
Annars så brukar det vara övervägande del kvinnor i parken där jag brukar springa (t+)