Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 18:30Naked Mile....låter ju som en susning. I Finland kör man en Naken Mil...för det handlar väl i första hand om löpning????????? Å när jag kollade videon så fanns det INGEN deltagare i Finland som skulle platsa i dom första två leden i Naked Mile...ja dom så
Naked Mile....låter ju som en susning. I Finland kör man en Naken Mil...för det handlar väl i första hand om löpning????????? Å när jag kollade videon så fanns det INGEN deltagare i Finland som skulle platsa i dom första två leden i Naked Mile...ja dom så
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 18:37"Lite orättvist i värmeböljan. Karlar kan ju springa med bar överkropp, vilket vi inte kan göra."
Tänkte bara säga att vi här i Vasselhyttan helt och hållet tillåter brudar att springa med bar överkropp 😉 Bjuder gärna på fika om ni har vägarna förbi 🙂
"Lite orättvist i värmeböljan. Karlar kan ju springa med bar överkropp, vilket vi inte kan göra."
Tänkte bara säga att vi här i Vasselhyttan helt och hållet tillåter brudar att springa med bar överkropp 😉 Bjuder gärna på fika om ni har vägarna förbi 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 18:59Nu tänkte jag ge mig ut och springa i alla fall. Får se om jag blir spanad på eller om någon spanar lite på mig på vägen. (H)
Nu tänkte jag ge mig ut och springa i alla fall. Får se om jag blir spanad på eller om någon spanar lite på mig på vägen. (H)
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 19:01Vet ju inte vad andra ser när jag springer - man jag _känner_ mig iaf som omslaget på RW. Ungefär.
Eller som den där bilden inuti, den där _riktiga_ löparbilden, t ex den som kom idag med en kvinna som sprang i en skog full med bluebells, iaf drömmer jag
Vet ju inte vad andra ser när jag springer - man jag _känner_ mig iaf som omslaget på RW. Ungefär.
Eller som den där bilden inuti, den där _riktiga_ löparbilden, t ex den som kom idag med en kvinna som sprang i en skog full med bluebells, iaf drömmer jag
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 19:52Nu är jag tillbaka. Var det någon Peking-bo som såg mig? 🙂
Nu är jag tillbaka. Var det någon Peking-bo som såg mig? 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 21:14Ja här uppe i trakterna var jag bor har jag inte träffat på några andra löpare över huvud taget, men snygga älgar och kor vimlar det av.
Ja här uppe i trakterna var jag bor har jag inte träffat på några andra löpare över huvud taget, men snygga älgar och kor vimlar det av.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 21:16Liselott: Springer de i tights??
Liselott: Springer de i tights??
Quote from Elias Engqvist on 11 May 2011, 21:43Magnus: Jag var på jobbet så dom riktiga bilderna var spärrade...
Magnus: Jag var på jobbet så dom riktiga bilderna var spärrade...
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 07:53Ja, Shaggy. Varenda en 😉
Ja, Shaggy. Varenda en 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 09:20Har de karta och kompass också?
Har de karta och kompass också?