Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVart är alla löparbrudar
You need to log in to create posts and topics.

Naked Mile....låter ju som en susning. I Finland kör man en Naken Mil...för det handlar väl i första hand om löpning????????? Å när jag kollade videon så fanns det INGEN deltagare i Finland som skulle platsa i dom första två leden i Naked Mile...ja dom så

"Lite orättvist i värmeböljan. Karlar kan ju springa med bar överkropp, vilket vi inte kan göra."

Tänkte bara säga att vi här i Vasselhyttan helt och hållet tillåter brudar att springa med bar överkropp 😉 Bjuder gärna på fika om ni har vägarna förbi 🙂

Nu tänkte jag ge mig ut och springa i alla fall. Får se om jag blir spanad på eller om någon spanar lite på mig på vägen. (H)

Vet ju inte vad andra ser när jag springer - man jag _känner_ mig iaf som omslaget på RW. Ungefär.
Eller som den där bilden inuti, den där _riktiga_ löparbilden, t ex den som kom idag med en kvinna som sprang i en skog full med bluebells, iaf drömmer jag

Nu är jag tillbaka. Var det någon Peking-bo som såg mig? 🙂

Ja här uppe i trakterna var jag bor har jag inte träffat på några andra löpare över huvud taget, men snygga älgar och kor vimlar det av.

Liselott: Springer de i tights??

Magnus: Jag var på jobbet så dom riktiga bilderna var spärrade...

Ja, Shaggy. Varenda en 😉

Har de karta och kompass också?