Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 15:33Lite orättvist i värmeböljan. Karlar kan ju springa med bar överkropp, vilket vi inte kan göra.
Lite orättvist i värmeböljan. Karlar kan ju springa med bar överkropp, vilket vi inte kan göra.
Quote from Elias Engqvist on 11 May 2011, 15:40Kan och kan...
BILD:http://americanpie.ugo.com/images/american-pie-presents-the-naked-mile/the-naked-mile/the-naked-mile-10.jpg
Kan och kan...
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 15:49Peter: när jag plötsligt bara ser nackhåret (eller kanske snarare skulderbladen) springer framförvarande för långsamt... 😉
Peter: när jag plötsligt bara ser nackhåret (eller kanske snarare skulderbladen) springer framförvarande för långsamt... 😉
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 15:55Lite snabbare än så kan vi nog springa. (H)
Lite snabbare än så kan vi nog springa. (H)
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 16:19Borde inte deltagarna i The naked mile springa barfota? De har ju både strumpor och skor på sig vad det ser ut som.
Borde inte deltagarna i The naked mile springa barfota? De har ju både strumpor och skor på sig vad det ser ut som.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 16:20Bafotalöpmingens anti-tes?
Bafotalöpmingens anti-tes?
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 16:21Håller med. Tycker de far med osanning om de har skor och strumpor på sig.
Håller med. Tycker de far med osanning om de har skor och strumpor på sig.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 16:29Frågan är ju om det är effektivare att springa med bar överkropp eller med funktionströja. Bortsett från om man tycker att man kan eller vill...
Att Mr/Ms Wet funktionströja aldrig blivit lika stort som Ms Wet T-shirt, förresten? Apropå Christers bild...
Frågan är ju om det är effektivare att springa med bar överkropp eller med funktionströja. Bortsett från om man tycker att man kan eller vill...
Att Mr/Ms Wet funktionströja aldrig blivit lika stort som Ms Wet T-shirt, förresten? Apropå Christers bild...
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 16:34Du vet att du är en löpare när du tittar på en bild från Naked Mile och kommterar deltagarnas skor. Typ...
Christer, hur lång tid tog det att hitta en censurerad bild...?
Du vet att du är en löpare när du tittar på en bild från Naked Mile och kommterar deltagarnas skor. Typ...
Christer, hur lång tid tog det att hitta en censurerad bild...?
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 17:25vågar dom vågar jag!
Hade det inte varit för att jag haft träningsfri dag idag så...... 😉
vågar dom vågar jag!
Hade det inte varit för att jag haft träningsfri dag idag så...... 😉