Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVasaloppet vs Ultralopp
You need to log in to create posts and topics.

Att starta så 5 eller 6 på morgonen är vanligt för utländska lopp jag sprungit och det har brukat gå bra, dvs det kan vara en fördel. Om inte annat så är det en extra orsak att ta det lugnt i början, vilket man brukar vinna på i längden. Det gäller bara a

Boende är väl inget problem. Hela sälen dräller ju av lediga bäddar på sommaren. 750 ultralöpare klarar de nog att inhysa. Hellre buss tillbaka på eftermiddagen än mitt i natten. Och när jag tänke efter så öppnar väl fållorna på vasaloppet 05:30 och då är

Men även om man bor vid Sälen så måste man väl ha bil för att ta sig därifrån till starten? Båda gången jag sprungit Vasastafetten solo så har jag bott i mora och tagit den officiella stafettbussen till staren. Frågan är om de kommer att köra en buss till

Kanske blir officiella taxibilar då... Nej då, jag räknar inte med att köra bil, har boende nere i dalen så bara vasaloppet ser till att ta mig tillbaka till starten så går det bra för mig. På cykelvasan körde de ju bussar upp till lindvallen. Man skulle